„Visos kitos galimos priežastys bus kruopščiai patikrintos“, - spaudos konferencijoje pridūrė meras.
Su ITAR-TASS korespondentais bendravęs metro traukinio mašinistas teigė, kad iešmas buvo pritvirtintas ne pagal techninius reikalavimus.
„Panašu, kad iešmas nebuvo prijungtas prie centralizuotos sistemos, o pagal eismo tvarkaraštį mašinistas tuo metu važiavo 65-70 kilometrų per valandą greičiu“, - teigė pašnekovas, pridūręs, kad avarijos metu pirmasis vagonas atsimušė į šalutinius bėgius, nulėkė nuo kelio ir rėžėsi į du tunelius skiriančią pertvarą.
Rusijos tyrimų komiteto atstovas spaudai Vladimiras Markinas pranešė, kad sulaikyti du įtariamieji - Maskvos metro bėgių priežiūros specialistas Valerijus Baškatovas ir jo padėjėjas Juris Gordovas. Anot pareigūno, paruošiamieji darbai tarp „Pergalės parko“ ir „Slavų bulvaro“ stočių buvo pradėti kovo pabaigoje, tuomet ir buvo sumontuotas iešmas, prie bėgių pritvirtintas paprasčiausia 3 mm storio plienine viela.
„Į darbus buvo įsitraukę daugybė rangovų ir subrangovų. V.Baškatovas ir J. Gordovas tiesiogiai kontroliavo šiuos darbus. Darbas buvo atliktas netinkamai: iešmas pritvirtintas paprasta 3 mm storio viela, kuri nutrūko. Tai sukėlė traukinio avariją, kurios metu žuvo 23 žmonės, o sužeidimus patyrė dar 150“, - kalbėjo V. Markinas.