Tai iškėlė naujų klausimų apie šio modelio saugumą. Minėtas modelis yra svarbus Jungtinių Valstijų milžino ateities planams.
Kinija, svarbi „Boeing“ rinka, tapo pirmąja šalimi, pirmadienį neleidusia pakilti „737 MAX 8“ ir paraginusia kitas valstybes pasekti jos pavyzdžiu.
Sekmadienį 157 keleivius ir įgulos narius gabenęs „Ethiopian Airlines“ valdomas „737 MAX“ sudužo, ir visi žmonės žuvo per jo katastrofą. Praėjusį spalį to paties modelio „Lion Air“ valdomas lėktuvas sudužo Indonezijoje, pražudydamas 189 žmones.
Tik skrydžio duomenys ir pokalbis kabinoje, užfiksuotas dviejose orlaivio „juodosiose dėžėse“, gali suteikti apčiuopiamų įrodymų dėl to, kas galėjo sukelti naujausią katastrofą – techninės problemos, piloto klaida ar šių veiksnių kombinacija.
Oro sąlygos Etiopijos sostinėje skrydžio metu buvo geros.
„Boeing“ Kinijos oro transporto bendrovėms pristatė 76 orlaivius, o dar 104 yra užsakyti, rodo kompanijos interneto svetainės duomenys.
„Boeing“ pareiškė, kad „Ethiopian Airlines“ incidentas jį „labai nuliūdino“, ir pridūrė, kad techninė komanda teiks pagalbą tyrėjams.