Mianmare leidosi lėktuvas be važiuoklės: nuo katastrofos išgelbėjo tik piloto meistriškumas

Mianmare sekmadienio rytą vos nenutiko katastrofa, kai leidžiantis keleivinio orlaivio važiuoklė neišsiskleidė, o įgudęs pilotas sugebėjo sėkmingai atlikti avarinį nusileidimą be priekinių lėktuvo ratų.

 Mianmare sekmadienio rytą vos nenutiko katastrofa, kai leidžiantis keleivinio orlaivio važiuoklė neišsiskleidė, o įgudęs pilotas sugebėjo sėkmingai atlikti avarinį nusileidimą be priekinių lėktuvo ratų.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 Mianmare sekmadienio rytą vos nenutiko katastrofa, kai leidžiantis keleivinio orlaivio važiuoklė neišsiskleidė, o įgudęs pilotas sugebėjo sėkmingai atlikti avarinį nusileidimą be priekinių lėktuvo ratų.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 Mianmare sekmadienio rytą vos nenutiko katastrofa, kai leidžiantis keleivinio orlaivio važiuoklė neišsiskleidė, o įgudęs pilotas sugebėjo sėkmingai atlikti avarinį nusileidimą be priekinių lėktuvo ratų.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
 Mianmare sekmadienio rytą vos nenutiko katastrofa, kai leidžiantis keleivinio orlaivio važiuoklė neišsiskleidė, o įgudęs pilotas sugebėjo sėkmingai atlikti avarinį nusileidimą be priekinių lėktuvo ratų.<br> Reuters/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

May 12, 2019, 10:09 AM

Kvapą gniaužiantis nusileidimas, kurio metu niekas nenukentėjo, buvo jau antras toks incidentas šalyje šią savaitę.

„Myanmar Airlines“ skrydis UB103 „Embraer-190“ modelio lėktuvu buvo sėkmingas – lėktuvas nusileido Mandalajaus oro uoste apie 9 val. ryte vietos laiku (5.30 val. Lietuvos laiku), o visi 89 lėktuvu keliavę žmonės, įskaitant septynis įgulos narius, liko sveiki ir gyvi. Mandalajus yra itin populiarus turistų traukos centras.

Socialiniuose tinkluose pasirodė kol kas nepatvirtinti vaizdo įrašai, kuriuose matomas dailus nusileidimas, po kurio lėktuvo nosis nepažeista nusileidžia, o pats orlaivis sustoja.

Mianmaro civilinės aviacijos departamento direktoriaus pavaduotojas Ye Htut Aung naujienų agentūrai AFP sakė, kad pilotas keliskart nesėkmingai bandė išskleisti važiuoklę – pirma per kompiuterių sistemą, vėliau rankiniu būdu.

„Jie bandė (išskleisti važiuoklę) dukart, skirsdami aplink oro uostą ir stebėdami, ar lėktuvo nosies ratas nusileido, ar ne“, – sakė Ye Htut Aung, vadindamas incidentą „techniniu gedimu“.

„Taigi jie turėjo leistis tik su galiniais ratais... Pilotui pavyko meistriškai nuleisti lėktuvą. Nebuvo jokių aukų“, – tęsė atstovas.

Mianmaro oro linijos šiuo metu siunčia inžinierius į Mandalajų patikrinti orlaivį, tikino Ye Htut Aung, pridurdamas, kad visi lėktuvai yra tikrinami kasdien.

Lėktuvu skridęs keleivis Soe Moe AFP sakė: „Kai nusileidome, pasirodė šiek tiek dūmų. Visi keleiviai yra sveiki.“

Sekmadienį įvykęs incidentas nėra pirmasis toks šią savaitę. Trečiadienį „Biman Bangladesh Airlines“ lėktuvas leidosi avariniu būdu ir nuslydo nuo tako Jangono oro uoste. Incidento metu nukentėjo 11 keleivių.

Praeityje Mianmaro musono sezonas jau pridarė bėdų komerciniams ir kariniams skrydžiams šalyje.

2017 m. karinis lėktuvas dėl prastų oro sąlygų sudužo Andamanų jūroje. Katastrofos metu žuvo 122 žmonės, tai yra vienas iš daugiausiai aukų pareikalavusių tragedijų šalies aviacijos istorijoje.

2015-aisiais dėl prasto oro ir stiprių liūčių keleivinis „Air Bagan“ lėktuvas nuslydo nuo pakilimo tako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Lietuva tiesiogiai“: kodėl bankai ir toliau brangina paslaugas?