Socialiniuose tinkluose pasklidusiame vaizdo įraše užfiksuota, kai iš Tel Avivo į Varšuvą skristi pasiruošęs vyras negalėjo atsisėsti dėl kojos protezo. Vyras teigė, kad prarado koją per Rusijos pradėtą karą Ukrainoje ir dabar keliauja namo pas savo šeimą į tėvynę.
Vyras lėktuve klausė: „Kaip aš grįšiu namo?“.
Prašydamas supratimo vyras stiuardesei parodė savo kuprinės turinį, kuriame – dovanos šeimai.
Skelbiama, kad vyras lėktuve prastovėjo apie pusantros valandos. Vėliau jis nukrito ir susižeidė ranką.
Kaip skelbė „Nexta“, anot liudininkų, skrydžio įgula pareiškė, kad vyras elgiasi neadekvačiai ir turės palikti lėktuvą.
Pasirodžius vaizdo įrašus ir žiniai apie tokį „Wizz Air“ darbuotojų elgesį, socialiniuose tinkluose kilo milžiniška pasipiktinimo banga.
Vėliau „Wizz Air“ paskelbė atsiprašymą dėl situacijos, tačiau nurodė, kad sprendimas karo veteraną išlaipinti iš lėktuvą buvo susijęs su saugumu, nes jis „turėjo sveikatos sutrikimų, dėl kurių skrendant jam galėjo kilti pavojus.“
„Šiuo atveju sprendimas buvo sunkus, bet būtinas, atsižvelgiant į keleivio saugumą. Belaukiant oro uosto darbuotojų pagalbos jam buvo pasiūlyta vandens ir atsisėsti“, – rašoma bendrovės paskelbtame atsiprašyme.
Po atsiprašymu „Twitter“ tinkle žmonės ir toliau liejo pyktį ir sprendimą vadino gėdingu.
„Wizz Air“ netrukus pridėjo dar vieną žinutę: „Kad būtų aiškiau: mes niekada nediskriminuotume asmens dėl jo neįgalumo ir reguliariai skraidiname žmones su protezais.“
Parengta pagal „Nexta“ ir „Kyiv Independent“ informaciją