Lėktuvo keleivius sutraumavo skrydžio įgulos poelgis: 4 valandas skrido šalia žmogaus lavono

2025 m. vasario 27 d. 07:21
Lrytas.lt
Australų pora papasakojo apie „traumuojančią“ akimirką, kai „Qatar Airways“ lėktuve šalia jų buvo padėtas mirusios keleivės kūnas, praneša BBC.
Daugiau nuotraukų (1)
Mitchellas Ringas ir Jennifer Colin, kurie keliavo į Veneciją svajonių atostogų, Australijos 9-ajam kanalui pasakojo, kad skrydžio iš Melburno į Dohą metu moteris mirė šalia jų, praėjime tarp sėdynių eilių.
Pora teigia, kad lėktuvo įgula likusias keturias skrydžio valandas jos lavoną, užklotą antklodėmis, paguldė šalia M. Ringo ir nepasiūlė jo perkelti, nors lėktuve buvo laisvų vietų.
Oro bendrovė „Qatar Airways“ pareiškė atsiprašanti už „visus nepatogumus ir rūpesčius, kuriuos galėjo sukelti šis incidentas“, ir pridūrė, kad šiuo metu susisiekia su keleiviais.
Pora teigė, kad nei „Qatar Airways“, nei oro transporto bendrovė „Qantas“, per kurią jie užsisakė skrydį, su jais nesusisiekė ir nepasiūlė pagalbos.
Jie teigė, kad turėtų būti parengtas protokolas, užtikrinantis, kad tokiose situacijose būtų pasirūpinta lėktuvo keleiviais.
Pareiga rūpintis
M. Ringas „Channel Nine“ laidai „Current Affair“ sakė, kad darbuotojai „akimirksniu“ sureagavo, kai moteris nugriuvo, tačiau „deja, moters išgelbėti nepavyko, ir tai buvo gana skaudu žiūrėti“.
Jis sakė, kad lėktuvo įgula bandė perkelti jos kūną į verslo klasę, „tačiau ji buvo gana stambi moteris ir jie negalėjo jos išnešti pro praėjimą“.
Vyras pasakojo, kad įgula matė, jog šalia jo yra laisvų vietų:
„Jie paklausė: „Ar galite persėsti?“, o aš tik atsakiau: „Taip, be problemų“. Tada jie pasodino moterį į kėdę, kurioje sėdėjau aš.“
J. Colin persėdo į šalia esančią laisvą vietą, o M. Ringas sakė, kad keleivių salono įgula jam nesuteikė tokios galimybės, nors laisvų vietų buvo.
Po keturių valandų lėktuvui nusileidus, jis sakė, kad keleivių buvo paprašyta likti vietoje, kol į lėktuvą atvyks medicinos personalas ir policija.
Jis teigė, kad greitosios pagalbos pareigūnai pradėjo nuo moters nuiminėti antklodes ir jis matė jos veidą.
Pora teigė, kad klientams ir darbuotojams turi būti nustatyta „pareiga rūpintis“.
„Su mumis turėtų būti susisiekta, paklausta: „Ar jums reikia kokios nors pagalbos, ar jums reikia konsultacijos?“ – teigė nieko panašaus iš oro linijų bei transporto bendrovių nesulaukusi pora.
J. Colin šią patirtį pavadino „traumuojančia“ ir sakė: „Mes visiškai suprantame, kad negalime laikyti oro linijų bendrovės atsakinga už vargšės moters mirtį, tačiau turi būti protokolas, pagal kurį būtų galima pasirūpinti lėktuve esančiais klientais.“
„Qatar Airways“ pareiškime teigiama: „Pirmiausia mintimis esame su keleivės, kuri, deja, mirė mūsų lėktuve, šeima. Atsiprašome už bet kokius nepatogumus ar rūpesčius, kuriuos galėjo sukelti šis incidentas, ir šiuo metu susisiekiame su keleiviais pagal savo politiką ir procedūras.“
„Qantas“ atstovas spaudai sakė: „Tokių incidentų, kaip šis, nagrinėjimo lėktuve procesą valdo skrydį vykdanti oro bendrovė, šiuo atveju – „Qatar Airways“.“
Parengta pagal BBC inf.
AustralijaQatar AirwaysLėktuvas
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2025 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.