Pavojaus signalas dėl nuvyriškėjimo – paltas iš vyrų krūtinės plaukų

„Vyrai, nebijokite būti vyriški!“ - tokio raginimo sulaukė Jungtinės Karalystės stipriosios lyties atstovai. Šio šūkio simboliu tapo išskirtiniai kailiniai, pagaminti iš vyrų krūtinės plaukų – kadaise buvusio vyriškumo simbolio, kurio šiuolaikiniai britų vyrai vis dažniau atsikrato, rašo huffingtonpost.com.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Jun 29, 2013, 4:52 PM, atnaujinta Mar 5, 2018, 2:13 AM

Šiuos kailinius pristatė pasaulinės pieno perdirbimo bendrovės „Arla“ padalinys Anglijoje. Šitaip bendrovė siekė pareklamuoti naują savo gaminį – šokoladinį pieno gėrimą „Wing-Co“, skirtą vyrams. Jame - didesnis nei paprastai baltymų kiekis.

„Mes užsakėme Žmogaus kailinius, kad pažadintume savo tautos džentelmenus, - sakė prekės ženklo „Wing-Co“ atstovas. - Norime juos padrąsinti vėl prisiminti vertybes, kurios buvo svarbios anų laikų vyrams. Tiems vyrams, kurie bet kokioms kliūtims nusijuoktų į veidą ir didžiuotųsi ryškiu vyriškumu.“

Kailiniai, sukurti iš išmestų vyrų krūtinės plaukų, parduodami už 2,499 tūkst. svarų sterlingų (10,2 tūkst. litų). Juos siuvo keturi dizaineriai, kuriems tam prireikė 200 valandų.

Drabužio siuvėjai panaudojo šimtus tūkstančių plaukų gijų. Buvo atrinkto geriausi, storiausi ir labiausiai žvilgantys plaukai. Jų spalvos – riešutinė ruda, lininė ir kaštoninė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: kada JAV ginklai pasieks Ukrainą?