Šį kartą „John Lewis“ reklamą pristatė kartu su partneriu, kitu prekybos tinklu „Waitrose“.
Vienas iš „John Lewis“ vadovų „The Telegraph“ sakė: „Labai džiaugiamės, kad mūsų prekių ženklai susibūrė ir kartu sukūrė šią kalėdinę kampaniją. Tai prasidėjo nuo kibirkšties – idėjos api emažo drakoniuko įspūdžių apie Kalėdas. Tačiau tapo istorija apie draugystę, kiek žmogus gali dėl geriausio draugo ir jam tinkamos dovanos“.
Prekybos tinklai neskelbė, kiek išleido laukiamiausiai metų reklamai, tačiau greičiausiai ji turėjo kainuoti pigiau negu praėjusių metų reklama, kurioje vaidino Eltonas Johnas. Buvo pranešta, kad praėjusių metų reklama kainavo apie 7 mln. svarų.
Reklama buvo nufilmuota vos per dvi savaites Budapešte, jos filmavime dalyvavo apie 100 žmonių.
Lapkričio 14 d. pasirodžiusi dviejų minučių ir trisdešimties sekundžių reklama pasakoja apie mažą mergaitę ir jos draugystę su mažu drakoniuku Edgaru, kuris gadina pasiruošimą ir šventinę nuotaiką savo ugnimi alsuojančiu jauduliu.