EUROLYGA 2023

Dakaro ralyje nebeliks keturračių – L. Kancius prakalbo apie laukiančią ateitį: „Liūdna“

Dakaro ralį supurtė permainos. Trečiadienį oficialiai pranešta, kad nuo 2025-ųjų sunkiausiose planetos lenktynėse nebebus kovojama keturračių klasėje. Joje šiemet dalyvavo du Lietuvos lenktynininkai – Laisvydas Kancius ir Antanas Kanopkinas.

L.Kancius.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
L.Kancius.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
L.Kancius.<br>Komandos nuotr.
L.Kancius.<br>Komandos nuotr.
L.Kancius.<br>Komandos nuotr.
L.Kancius.<br>Komandos nuotr.
L.Kancius.<br>Komandos nuotr.
L.Kancius.<br>Komandos nuotr.
L.Kancius.<br>Organizatorių nuotr.
L.Kancius.<br>Organizatorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Lrytas.lt

Apr 3, 2024, 10:59 AM, atnaujinta Apr 3, 2024, 11:05 AM

„Spendimas labai liūdina, bet jis nebuvo netikėtas. Apie tai žinojau dar nuo praėjusių metų liepos, apie tai jau buvo pranešta neoficialiai. Liūdna, tiek metų važiuota, visi tikslai buvo sieti su tuo, liūdna žinia“, – portalui lrytas.lt po pasirodžiusios žinios kalbėjo nuo 2021-ųjų Dakaro ralyje keturratį vairavęs L.Kancius.

Kalbėdamas apie organizatorių sprendimą lėmusias priežastis, lenktynininkas atskleidė, kad svariausias buvo finansinis argumentas.

„Derybų net nebuvo, buvo tik pokalbiai, argumentas buvo paprastas – sumažinti keturračių ir motociklų klasių dalyvių skaičių, jis būdavo apie 170, o tikslas – padaryti apie 100.

Lengviausia yra „nurėžti“ keturračių klasę, nes jie neturi gamyklinių komandų palaikymo, o po keturračių seka ir motociklai. Kodėl taip elgiamasi? Norima skirti daugiau dėmesio automobilių ir motobagių klasei, nes jos yra kur kas pelningesnės, organizatoriai to net neslepia. Jie viešai deklaruoja, kad tai yra verslas“, – pridūrė jis.

Pirmąjį 2022-ųjų Dakaro ralio etapą laimėjęs lietuvis trumpai prakalbo ir apie savo ateitį. L.Kancius neslėpė, kad neatmeta galimybės sugrįžti į Dakarą net ir išbraukus keturračius iš sąrašų.

„Nenoriu skubėti, dabar laikas poilsiui po Dakaro, turėjau traumelių, reikia atsistatyti, manau, kad ateityje priimsime vienokius ar kitokius sprendimus.

Tų pasiūlymų visokių buvo – kažkam padėti šturmanauti, galbūt vairuoti kitą transporto priemonę, visi variantai įmanomi, bet dabar per anksti apie tai kalbėti, reikia laiko nuspręsti“, – samprotavo lietuvis.

Keturračių klasė Dakaro ralyje debiutavo dar 2009 metais, tuomet varžybos buvo rengiamos Pietų Amerikoje.

„Taip, tai yra diskriminacija, bet tai yra verslas, jis turi būti organizatoriams pelningas. Jie neatmeta, kad situacija gali pasikeisti, jei Dakaro ralis persikels į kitą vietą, bet kol jis bus Saudo Arabijoje, niekas neturėtų keistis.

Pietų Amerika – taip, ten yra milžiniškos keturračių tradicijos, jei Dakaras vyktų ten, organizatoriams nebūtų paprasta taip visko „nukirsti“, – lrytas.lt kalbėjo L.Kancius.

Primename, kad jis šių metų Dakaro ralyje užėmė ketvirtąją vietą bendroje įskaitoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.