Atskleistos 2025 metų Dakaro ralio naujovės ir iššūkiai

Šeštadienio vakarą, 2025-ųjų Dakaro ralio prezentacijos metu buvo atskleistas preliminarus lenktynių maršrutas bei pakoreguoti varžybų principai. Saudo Arabijoje vyksiantis Dakaro ralis prasidės sausio 3 dieną Bišos mieste ir baigsis sausio 17 dieną Šubaitoje – dviejose vietose, gerai pažįstamose ralio dalyviams, skelbiama pranešime spaudai.

Atskleistos 2025 metų Dakaro ralio naujovės ir iššūkiai<br>V. Pilkausko nuotr.
Atskleistos 2025 metų Dakaro ralio naujovės ir iššūkiai<br>V. Pilkausko nuotr.
Atskleistos 2025 metų Dakaro ralio naujovės ir iššūkiai<br> Organizatorių nuotr.
Atskleistos 2025 metų Dakaro ralio naujovės ir iššūkiai<br> Organizatorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

May 19, 2024, 10:31 AM, atnaujinta May 19, 2024, 10:49 AM

Prezentacijos metu Dakaro ralio direktorius David Castera pranešė, kad Dakaras liks Saudo Arabijoje ir pasižymės keletu svarbių iššūkių.

Vienas iš ryškiausių pokyčių – skirtingi maršrutai automobiliams, sunkvežimiams ir motociklams penkias lenktynių dienas. Dėl to organizatoriai turėjo sukurti daugiau trasų nei įprastai. D. Castera paaiškino, kad skirtingi maršrutai turės tris pasekmes Dakaro dalyviams.

Tai padės mėgėjams, nes anksčiau jie dėl anksti temstančios Saudo Arabijos važiuodavo naktį, o dabar to daryti neteks. Tačiau, tai lenktynių nepalengvins automobilių šturmanams, kuriems teks daugiau naviguoti, nes motociklai nepaliks rėžių. D. Castera pamini, kad taip siekiama saugumo: motociklininkai išvengs dulkių bei tarpusavio lenkimų su automobiliais.

2025 metų Dakaro ralio ypatybės

Lenktynės prasidės prologu ir žiediniu greičio ruožu, kuris startuos ir baigsis Bišos bivake, o 10, 11 ir 12 etapai vyks tuščiausioje vietoje planetoje – pavojingajame „Empty Quarter“. Ten dalyvių lauks greičio ruožai, kurių ilgis viršys 350 kilometrų, taip pat garsusis 48 valandų bei maratono greičio ruožai.

D. Castera teigia, kad ralis bus toks pat, kaip praėjusiais metais, tačiau pasikeitimų tikrai bus: paskutinis 12 etapas baigsis masiniu startu, primenančiu senuosius Dakaro laikus.

Organizatoriai taip pat tęs 2024 metais pradėtą „Dakar Future Mission 1000“ programą, kurios metu kiekvieno etapo 100 kilometrų atkarpoje galės dalyvauti visos naujos technologijos, pavyzdžiui, elektriniai ar vandeniliniai automobiliai.

„TOYOTA GAZOO Racing Baltics“ komandos pilotas Benediktas Vanagas pasidalino, ką sužinojo po Dakaro prezentacijos.

„Reziumė: Dakaras lieka Saudo Arabijoje, bet tai yra tikrai didelė valstybė, galinti pasiūlyti visus iššūkius, reikalingus Dakarui. Organizatoriai žadėjo daugiau smėlio ir kopų. Rezervuotai žiūrėčiau į šį jų pažadą, nes tai girdime visą laiką, kai esame Saudo Arabijoje. Laikas parodys. Faktas, kad lenktynių organizatoriai daug dėmesio skiria Dakarą suorganizuoti įsimintiną, tai ir maratoniniai greičio ruožai, skirtinga geografija bei skirtingoms dalyvių kategorijoms – skirtingos trasos“, – sako tryliktą kartą startuoti Dakaro lenktynėse besiruošiantis pilotas.

Lenktynių startas numatytas sausio 3 d., Bišos mieste o finišas – sausio 17 d. Šubaitoje.

Norėdami komentuoti turite prisijungti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.