Pasak jo, tai buvo pagrindinė priežastis, kodėl sraigtasparnis atsitrenkė į Calabaso uolas, pietinėje Kalifornijos dalyje.
„Matyti, kad buvo priimtas netinkamas sprendimas. Sraigtasparnyje nėra daug prietaisų, kurie padėtų esant prastam orui. Jei atvirai, tai skrendi pagal intuiciją“, – „Sport Bladet“ cituoja skrydžių ekspertą.
Pilotas susidūrė su bėdomis virš Los Andželo miesto zoologijos sodo, tad šiam teko sukti ratus žemame aukštyje. Spėjama, kad pilotas laukė, kol prasisklaidys rūkas ir matomumas bus geresnis.
Pirmadienį pasirodė ir garso įrašas, kuriame girdimi paskutinieji piloto, kuris valdė K.Bryanto privatų sraigtaspranį, žodžiai.
Jame girdima, kaip žuvęs pilotas A.Zobayanas nuolat informavo apie savo judėjimo kryptį. Įrašo pabaigoje girdima, kaip operatorė pilotą perspėja, kad jie skrenda pernelyg žemai, jog juos susektų radarai.
Sraigtasparnis po kelių sekundžių dingsta iš radarų, nes atsitrenkė į kalno šlaitą.
Vis dėlto Ch.Ahstromas tikina, kad skrydžiai sraigtasparniu nėra pavojingi.
„Negalima sakyti, kad tai pasikartojančios avarijos, nes statistiškai taip nėra. Vis dėlto sraigtasparniai dažniau skrenda sudėtingesnėmis sąlygomis nei lėktuvai. Sraigtasparniai dažniau skrenda žemiau žemės“, – sakė skrydžių specialistas.
Nelaimė įvyko sekmadienio rytą Kalifornijoje (JAV), kuomet K.Bryantas, jo dukra Gianna ir dar spetyni asmenys keliavo sraigtasparniu į „Mamba Academy“ sporto centrą.