EUROLYGA 2023

K. Bryanto sraigtasparnio katastrofos tyrėjai nerado variklio gedimo požymių

Vis dar nenustatyta, dėl ko įvyko sraigtasparnio katastrofa, kurios metu žuvo krepšinio žvaigždė Kobe Bryantas. JAV Nacionalinės transporto saugos valdyba (NTSB) paskelbė neradusi sraigtasparnio variklio gedimo požymių.

Vyksta tyrimas, kodėl sausio 26 d. sudužo sraigtasparnis.<br>lrytas.lt montažas
Vyksta tyrimas, kodėl sausio 26 d. sudužo sraigtasparnis.<br>lrytas.lt montažas
Tragedijos vieta, kur sudužo malūnsparnis, skraidinęs Kobe Bryantą, jo dukrą Gianni ir dar septynis žmones.<br>AP/Scanpix.com nuotr.
Tragedijos vieta, kur sudužo malūnsparnis, skraidinęs Kobe Bryantą, jo dukrą Gianni ir dar septynis žmones.<br>AP/Scanpix.com nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

2020-02-08 15:53, atnaujinta 2020-02-08 15:59

Tyrimas katastrofos priežastims nustatyti tęsiamas toliau. Nors išvada, kad sraigtasparnio varikliai veikė, ir yra svarbi, tačiau vis tiek lieka daug neatsakytų klausimų, pranešė naujienų agentūra dpa.

„Mūsų tyrėjai jau surinko nemažai duomenų apie šios tragiškos katastrofos aplinkybes, – sakė NTSB pirmininkas Robertas Sumwaltas. – Esame įsitikinę, kad nustatysime jos priežastis ir visus ją lėmusius faktorius, kad galėtume pateikti rekomendacijas, kaip išvengti panašių nelaimių.“

Nors naujausia ataskaita pateikia išsamesnę informaciją apie sraigtasparnio sudužimą, tačiau gali prireikti kelių mėnesių tikslioms nelaimės priežastims nustatyti.

Ataskaitoje teigiama, kad pagrindinis smūgio krateris buvo 34 laipsnių statumo kalvos šlaite. Jis buvo 7,5 m ilgio ir 3 m pločio bei 60 cm gylio.

Atlikus pagrindinio ir uodegos sraigtų patirtos žalos ekspertizę nustatyta, kad smūgio metu juos suko variklis. Pirminėje smūgio vietoje rasta daug smulkių lakūno kabinos ir keleivių kabinos nuolaužų, o pagrindinė nuolaužų dalis buvo už 39 metrų nuo smūgio kraterio.

Varikliai rasti apvirtę išdegusioje vietovėje. Matomose variklių dalyse nebuvo nustatyta išorinių ar vidinių katastrofiško gedimo požymių.

Pareigūnų teigimu, pagal regimųjų skrydžių taisykles tirštame rūke skridęs sraigtasparnis rėžėsi į kalvos šlaitą 330 m aukštyje. Anksčiau skelbta, kad prieš atsitrenkdamas į žemę orlaivis skrido 600 m per minutę žemėjančia trajektorija.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.