Rungtynių metu ASG arenos kube ne kartą pasirodydavo reklama, kuri ragina sekti naujienas apie naują Vilniaus mieste kuriamą klubą.
Kitą dieną po KMT finalinio ketverto aktyvioji „Ryto“ komandos sirgalių bendruomenė „B tribūna“ savo feisbuke sureagavo į naujai kuriamos komandos reklamą ir ją prilygino restoranui ar prekybos centrui.
„Savaitgalį praleidome ASG arenoje, kuri su kiekvienu apsilankymu tampa vis atgrasesnė, tą simbolizuoja vis grūdamas naujo klubo – Holding Company – projektas, kurio pristatymas atrodo panašesnis į naujo restorano ar prekybos centro atidarymą, o ne normalaus sporto klubo atsiradimą“, – rašė „B tribūna“.
Vasario pradžioje naują Vilniaus krepšinio klubą kurianti bendrovė „Basketball Holding Company“ (BHC) kreipėsi į Lietuvos krepšinio lygą (LKL).
Oficialiame laiške BHC teigė svarstanti įvairius būdus, kaip būtų galima patekti į LKL.
Būsimo krepšinio klubo prezidento pareigas eisiantis Rimantas Kaukėnas džiaugėsi galimybe grįžti į savo gimtąjį miestą bei atskleidė, kad naujoji komanda kurs tarptautinę bendruomenę, tad Lietuva neapsiribos.
Lrytas.lt primena, kad apie galimybę kurti naują krepšinio komandą Vilniuje dar praėjusių metų pradžioje pirmą kartą garsiai užsiminė vienas garsiausių Lietuvos verslininkų Gediminas Žiemelis.
Vis dėlto pirmieji naujai kuriamo klubo vadovų žingsniai neįkvėpė „B tribūna“ komandos atstovų.
„Apie ką bus tas klubas nežino net jis pats, bet svarbu, jog jis jau greitai! Su nekantrumu laukiame Vilniaus derbio“, – būsimiems varžomas „įgėlė“ ištikimiausi „Ryto“ sirgaliai.
Lrytas.lt primena, kad Vilniaus „Rytas“ KMT finaliniame ketverte užėmė trečiąją vietą.
Tuo metu sekmadienį penktą kartą klubo istorijoje KMT taurę virš savo galvos kėlė Kauno „Žalgirio“ krepšininkai.