EUROLYGA

„World Rugby“ atsigręžia į moterų regbį: atėjo laikas keisti požiūrį

 Pasaulio regbio federacija („World Rugby“) antradienį pradeda naują rinkodaros kampaniją „Moterų regbis“. Ši organizacija, įgyvendindama marketingo veiklos planą, pristatė naują prekinį ženklą moterų sporte, kurio pagrindinė idėja yra siejama su moterimis lyderėmis iš viso pasaulio.

Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

May 21, 2019, 7:16 PM

„Pabandyk mus sustabdyti“ (#TryAndStopUs) – šis kampanijos šūkis simbolizuos koncepciją, kad pradėjus žaisti regbį, atsiras ne tik komandos draugės, kurios pakeis tavo gyvenimą, bet ir kitos regbio vertybės. Regbis gali padėti įveikti gyvenimo sunkumus ir padarys jus nesustabdomomis“, – sakė „World Rugby“ moterų patariamojo komiteto vadovas Serge‘as Simonas.

Lietuvoje už šią kampaniją bus atsakinga Lietuvos rankinio federacijos (LRF) moterų regbio atstovė Austėja Minkevičiūtė – Lietuvos rinktinės žaidėja, Šilutės regbio trenerė ir įvairių moterų lyderystės forumų dalyvė.

„Kai praėjusių metų lapkritį Madride išgirdau apie šią idėją, buvau sužavėta. Pagerintas moterų regbio prestižas ir įvaizdis turėtų pagreitinti ir bendrą moterų regbio vystymąsi visame pasaulyje. Darbas bus laikomas sėkmingu tik tada, kai ryškiai išaugs moterų regbio populiarumas ne tik tarp fanų ir žaidėjų, bet ir investitorių tarpe“, – kalbėjo A. Minkevičiūtė.

„World Rugby“ sukūrė naują prekinį ženklą, skirtą moterų regbiui. Jis yra pristatytas sujungiant visas regbio atstovybes visame pasaulyje. Per socialinius tinklus bus viešinamas bendrų, kultūriškai specifinių reklamos priemonių derinys, padėsiantis perteikti pagrindinę idėją ir pasieksiantis kuo platesnę auditoriją.

„Vyrai profesionaliame regbyje yra demonstruojami kaip galingi atletai – dideli, narsūs, turintys pavydėtiną ištvermę ir fizinius duomenis. Ir tai yra priimtina, net pavyzdinga. Ir viskas čia yra gerai, bet kaip yra su moterimis, žaidžiančiomis tą patį žaidimą?

Negaliu pasakyti, kad girdžiu tokius pačius epitetus apie greitas, tvirtas ir profesionalias atletes merginas. Dažnai regbininkės yra laikomis nemoteriškomis, per daug raumeningomis arba net grubiomis, – pasakojo A. Minkevičiūtė. – Kai žmogus išgirsta, kad žaidžiu regbį, tai visada pakomentuoja, kad „su tavimi geriau nesipykti, nes pargriausi“ ar pan. Juokinga. Esame teisinga visuomenė, susidėliojusi savo prioritetus, ir moterims toks sportas tampa iššūkiu prieš visas normas bei susiformavusį požiūrį į regbininkes“.

A. Minkevičiūtė yra įsitikinusi, kad Lietuvoje, kaip ir visame pasaulyje, požiūris pasikeis.

„Atėjo laikas keistis ir turime tą daryti su pasauliu kartu. Galime po truputį keisti Lietuvos visuomenės požiūrį į moteris regbyje bei padėti pažinti ne tik sporto šaką, bet ir pačias sportininkes. Jos yra tokios pat mamos, namų šeimininkės, draugės, žmonos, ir jos yra nesustabdomos“, – pabrėžė A. Minkevičiūtė.

Regbis – tai nėra tik grumtynės aikštėje, kaip tai mato žmonės. Tai galimybė pakeliauti, susipažinti su žmonėmis iš viso pasaulio, aplankyti įvairiausius kraštus, įgyti naujų žinių, praktikos.

„Būtent tą aš ir gavau, atėjusi į regbį, o šiai dienai, tai yra ir mano darbas“, – pridūrė A. Minkevičiūtė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.