EUROLYGA 2023

Futbolo žvaigždės vardas – tobula reklama apatiniams?

Apatiniai užima aukštą vietą populiariausių dovanų sąraše, o futbolo žvaigždės vis energingiau veržiasi į šią rinką, rašo CNN.

D.Beckhamas, C.Ronaldo, J.Rodriguezas.<br>AOP nuotr.
D.Beckhamas, C.Ronaldo, J.Rodriguezas.<br>AOP nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Dec 25, 2014, 8:17 PM, atnaujinta Jan 18, 2018, 6:54 AM

Kolumbijos futbolininkas Jamesas Rodriguezas – paskutinė futbolo žvaigždė, sukūrusi savo vardo apatinių liniją. „J10“ kolekcija pasirodė praėjusį mėnesį. „Madrido Real“ saugas drąsiai jautėsi prieš fotografų blykstes, pusnuogis reklamuodamas kolekciją.

23 metų kolumbietis pasekė garsiojo savo komandos draugo Cristiano Ronaldo pavyzdžiu. Puolėjo prekės ženklui „CR7“ neseniai suėjo metai.

Davido Beckhamo nuotraukos vienais apatiniais puošė beveik 40 valstybių gatves, po to, kai buvęs Anglijos rinktinės lyderis pasirašė sutartį su „H&M“ 2012-aisiais.

Nepaisant to, kad yra 13 metų vyresnis už J.Rodriguezą, 40-metis D.Beckhamas pernai vėl nusimetė drabužius ir pozavo apatinių reklamai.

Tačiau kodėl futbolininkai savo prekės ženklą nori garsinti pačiu intymiausiu būdu?

„Kalėdos būna kartą metuose, futbolininkų atvaizdai vitrinose spindi nuolat. Tai kasdienė prekė. Daugeliui garsiausių žaidėjų, tai natūralus savo vardo prekės ženklo plėtojimas. Jiems nereikia pinigų. Tai ne dėl godumo. Jiems tiesiog norisi kuo geriau išnaudoti savo vertę, per trumpą futbolininko karjerą“, - sakė „M&C Saatchi Sport & Entertainment“ generalinis direktorius Steve'as Martinas.

Jis padėjo C.Ronaldo plėtoti „CR7“ ženklą, kuris šiuo metu yra prieinamas 100 šalių. Didžiausia rinkos dalis yra Pietų Europoje, Azijoje ir Pietų Amerikoje. Prekes taip pat galima įsigyti ir internetu.

„Didžiąją pirkėjų dalį sudaro futbolo gerbėjai, kurie kopijuoja C.Ronaldo įvaizdį ir išvaizdą. Amžius svyruoja tarp 18 – 24 metų ir nežymiai vyresnių vyrų.

Puiku yra tai, kad pardavimo geografija yra pakankamai plati“, - sakė S.Martinas.

Žinoma, C.Ronaldo, J.Rodriguezo ir D.Beckhamo išvaizda yra svarbus veiksnys, viliojantis pirkėjus. D.Beckhamas prieš pasirašydamas sutartį su „H&M“ buvo „Emporio Armani“ veidas. Merginų numylėtinis C.Ronaldo – stilingas tiek aikštėje, tiek už jos. Nors J.Rodriguezą daugelis vis dar vadina futbolininku „kūdykio veidu“, ispaniškas „People“ žurnalas jį išrinko seksualiausiu šių metų pasaulio vyru.

Kai ši seksualioji trijulė išleido savo vardo apatinių linijas, jomis susidomėjo ne tik futbolo gerbėjai, bet ir jiems dovanų ieškančios žmonos, draugės ir motinos.

„Neabejoju, kad „H&M“ pasirinko D.Beckhamą todėl, kad jis yra labai patrauklus. Tai pat todėl, kad jis yra žinomas daugelyje vietų. Jį žino Azijoje, JAV. O kur dar jo vedybos su Victoria Beckham. Jį žino visame pasaulyje, todėl jie ir atidarė jo parduotuves visame pasaulyje.

Žvaigždės yra labai populiarūs reklamos veidai, nes žmonės domisi jų gyvenimu, jiems įdomu ką jie veikia“, - aiškino rašytojas Sethas Stevensonas.

Pirmasis į šią sritį žengęs sportininkas buvo ne futbolininkas. Tai buvo Švedijos tenisininkas Bjornas Borgas.

Po ankstyvos karjeros pabaigos 1983-iaisiais 26 metų sportininkas pasiekė dar vieną pergalę. 1984-aisiais 11 „Didžiojo kirčio“ serijos turnyrų laimėjęs tenisininkas davė savo vardą apatinių linijai.

Kasmet parduodami maždaug 5 mln. jo vardo vyriškų ir moteriškų apatinių.

„B.Borgo vardas turi labai daug įtakos šiai sėkmei. Jis vis dar yra įtraukiamas į procesą, jis užsuka į biurą, mes jį informuojame apie tai, ką darome. Jis yra to dalis“, - pasakojo šios kampanijos marketingo ir komunikacijos vadovas Jonas Lindbergas Nyvangas.

Puiki išvaizda tuomet padėjo B.Borgui įsitvirtinti šioje rinkoje ir išsilaikyti daugiau nei 30 metų.

Žinoma, sporto žvaigždėms labai svarbu, kad jų vardo apatiniai būtų patogūs. Juk sportininkai geriau nei bet kas kitas žino, koks svarbus patogumas gyvenant aktyviai.

„Jei vilki gerus apatinius – jautiesi užtikrinčiau aikštėje. Tai svarbu sportiniam pasirodymui. Gaminant B.Borgo apatinius, mums svarbiausia, kad jie puikiai tiktų ir gerai atrodytų. Su mūsų apatiniais žmonės jaučiasi aktyvesni ir patrauklesni“, - aiškino J.L.Nyvangas.

Tačiau tikrai ne kiekvienam žymiam sportininkui pavyktų pasiekti tiek, kiek šie vyrai.

„Mes kalbame apie vieną iš daugelio. Turbūt ant rankos pirštų galėtume suskaičiuoti pasaulinio lygio sportininkus, kurie galėtų pasiekti tokių rezultatų. Yra tūkstančiai futbolininkų, kurie negalėtų uždirbti tūkstančių iš to, ką daro C.Ronaldo“, - įsitikinęs S.Martinas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.