Futbolininko žmona Sandra Šernė su savo prekės ženklu siekia užkariauti pasaulį

Naują spalvų ir moteriškumo gūsį į Lietuvos mados rinką įpūtusios Sandra Šernė (27 m.) ir Ieva Grybauskienė (32 m.) skaičiuoja jau antrus prekės ženklo „Female“ metus.

Sandra Šernė.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Sandra Šernė.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Sandra (dešinėje) ir Ieva lankėsi Paryžiuje.<br>Asmeninio albumo nuotr.
Sandra (dešinėje) ir Ieva lankėsi Paryžiuje.<br>Asmeninio albumo nuotr.
Sandra Šernė.<br>„Instagram“ nuotr.
Sandra Šernė.<br>„Instagram“ nuotr.
Sandra Šernė.<br>Asmeninio albumo nuotr.
Sandra Šernė.<br>Asmeninio albumo nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Rita Piliponytė

Feb 24, 2017, 6:13 AM, atnaujinta Apr 9, 2017, 4:46 AM

Futbolininkų Darvydo Šerno ir Pauliaus Grybausko žmonos suvienijo jėgas, kad kiekvienai moteriai parodytų, jog skoningas seksualumas ir moteriškumas gali būti skleidžiamas ne tik juodomis spalvomis.

Naują pavasario ir vasaros kolekciją netrukus pristatysiančios moterys neseniai grįžo iš Paryžiaus mados mugės ir atskleidė, kad noras išeiti į pasaulinę rinką tik dar labiau išaugo.

„Tiesą sakant, šios kelionės metu su Ieva aplankėme dvi mados muges. Pirmoji stotelė buvo Kopenhaga, o vėliau keliavome į Paryžių. Mūsų tikslas – praplėsti akiratį. Žinoma, artėjančią vasaros kolekciją jau suplanavome ir paskutinę minutę nesinori jos keisti, bet norėjome pamatyti, kokių audinių būsimiems kūriniams gali pasiūlyti pasaulis. Lietuvos rinka labai maža ir pasirinkimas itin ribotas, o mes labai norime su savo prekės ženklu užkariauti pasaulį. Galų gale norisi ir Lietuvoje parodyti ir pasiūlyti ką nors daugiau nei visi“, – kalbėjo Sandra.

Moteris neslėpė: skirtumas toks didelis, kad sunku jį net apibūdinti. Akys raibo nuo įvairiausių atspalvių, o kur dar ypatingi rankų darbo audiniai!

„Pasakysiu paprastai: tai buvo rojus. Vaikščiojome ir iš tikrųjų mėgavomės. Aišku, Lietuvoje yra panašios produkcijos, tačiau tai – ne tas pat. Pasvajojome apie individualų siuvimą, nes radome nuostabių audinių, kurių metras kainuoja ir 300, ir 500 eurų. Bet vėlgi svarstome, ar mūsų rinka pajėgi įpirkti tokius gaminius“, – šyptelėjo S.Šernė.

Kūrėja pridūrė, kad visiems Lietuvos dizaineriams ar kūrėjams, kaip ir juodviem su kolege Ieva, labai verta apsilankyti tokiose mugėse. „Nebūtina nieko pirkti, ir mes nieko neįsigijome. Bet tai buvo didelė investicija į mus ir į mūsų prekės ženklo ateitį. Juk negali padaryti ko nors įspūdingo gyvendamas užsidaręs savame kiaute ir nematydamas aplinkos“, – apie ateities planus prabilo moteris.

Sutapimas ar ne, bet iš meilės miesto moterys grįžo prieš pat Valentino dieną. Sandra Paryžiuje lankėsi pirmą kartą ir neslėpė – vien miesto aplinka įkvepia naujoms idėjoms.

„Tik gaila, kad šalia nebuvo vyro. Vis laukiau, kol nukeliausime kartu, bet darbas pirmiau mane nusivežė į Paryžių. Turėjome ir laisvą dieną, kai galėjome patyrinėti miesto kampelius. Tikriausiai būtų kvailoka lankytis tokiame mieste ir su juo nesusipažinti. Atrodo, ir šiltų orų nebuvo, ir palynojo šiek tiek, bet miestas nuteikia išties romantiškai“, – kelionės įspūdžiais dalijosi S.Šernė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.