„Tai projektas apie grožį su istorija. Apie veiklias, įkvepiančias asmenybes, kurios nebijo būti savimi – su savo tobulais netobulumais, unikalia mąstysena, ir tik joms vienoms būdinga pasaulėžiūra. Apie grožį, kuris ateina iš asmenybės vidaus, kuris spindi individualumu ir unikalumu. Apie meilę tikrajam sau – tokiam, kokį sukūrė Gamta“ – #grožiažymėVIDUS projekto idėją atskleidžia „Manilla“ prekės ženklo įkūrėja Rūta Merkytė-Eleksienė.
Net devynias naujas organiškos kosmetikos „Manilla“ linijas sudaro veido, viso kūno odos bei plaukų priežiūros priemonės, dekoratyvinė kosmetika, ir linija vyrams. Kiekvienai kosmetikos linijai reprezentuoti kūrėjai pasirinko skirtingus ir labiausiai tą liniją atspindinčius asmenis.
Tarp jų – atlikėjos KAIA ir Katažina Zvonkuvienė, sporto, sveikos gyvensenos ir mitybos specialistai Ilka Adams ir Alanas Dzenarovas, jogos trenerė Sigita Baušytė, aktorė Birutė Marcinkevičiūtė, medikė Asta Jonaitienė bei kitos prekės ženklo „Manilla“ vertybėms pritariančios asmenybės.
„Norint jaustis gerai, turiu žinoti, kad čia aš, o ne kaukė, kuri kažkam gali būti graži, bet manęs ten nebėra“, – atlikėja Katažina Zvonkuvienė dalijasi mintimis apie asmeninio požiūrio į grožį formavimą.
Projekto pristatyme dalyvavo kartu su vyru Evaldu atvykusi atlikėja Liepa Norkevičienė, dizainerė Julija Žižė, modeliai Dovilė Viršilaitė ir Diana Balaišytė, Simona Starkutė, kątik savo vestuves atšventusi Rūta Elžbieta Mazurevičiūtė, Sofio Gelashvili.