„Suitsupply“ šiandien dėvi tie vyrai, kurie mėgsta idealiai tinkančius, priglundančius kostiumus. Tai – šiuolaikiniai vyrai, tokie pat skirtingi kaip ir jų pomėgiai, religinės pažiūros, kiti tikėjimo objektai, atsiduria naujosios kolekcijos epicentre.
Tarp ryškiausių 2018 m. rudens-žiemos kolekcijos kostiumų – elegantiškas trijų dalių žąsies kojelės rašto mėlyno audinio kostiumas ir smaragdo žalumo dvieilis, atnaujintais plačiais smailiais atlapais.
Kolekcijos universalumas stebimas ir puikiai pasiūtuose lauko drabužiuose: tai ir šviesiai rudas itališkos vilnos „bomber“ stiliaus švarkas, ir prigesintos rožinės spalvos šukuotos kašmyro vilnos paltas.
Šio sezono kasdienai skirtiems drabužiams puošnumo suteikia ryškios tekstūros velvetas, tačiau jie išlieka lengvi ir pralaidūs orui.
Pramonėje, kurioje dominuoja „greitoji mada“, o meistriškumas sparčiai nyksta, „Suitsupply“ siūlo pranašesnį variantą, nes visada skiria reikiamą dėmesį detalėms ir kokybei.
Dėl to bendrovė sulaukė pagyrų iš tokių leidinių kaip „GQ“ ir „Esquire“, o ypatinga žinia tapo tai, kad „Wall Street Journal“ akloje apklausoje 600 JAV dolerių vertės „Suitsupply“ kostiumas atsidūrė pirmoje vietoje šalia 3 600 JAV dolerių vertės „Armani“ kostiumo.
Prašmatnaus prekės ženklo įkūrėjas Fokke de Jong bendrovę įkūrė 2000 m., 2006 Vilniuje buvo atidaryta pirmoji parduotuvė už Nyderlandų ribų, o 2018 m. duris atvėrė jau 100-oji „Suitsupply“ parduotuvė.
Savo gaminiais bendrovė prekiauja Milane, Londone, Ciūriche, Amsterdame, Niujorke, Toronte, Šanchajuje, Singapūre ir Honkonge.