Ant podiumo „Dior“ ne tik pademonstravo pastelinėmis spalvomis maloniai akį nuteikiančią ištaigingų drabužių kolekciją, bet ir pristatė pačios Marijos Antuanetės papuošalų skrynelės vertus juvelyrikos dirbinius.
Prancūziją garsinančio prekės ženklo papuošalai dvelkia rafinuotumu ir jaunyste. Regis, žvelgdamas į šiuos papuošalus plaukuose pradedi jausti gaivų pavasario vėją, drauge nešantį ne tik gėlių kvapus, bet ir visą Versalio rūmų sodų eleganciją.
Sodrūs atspalviai, žiedlapių motyvai, nėriniai bei aksominės detalės šiems papuošalams suteikia seksualumo, o safyrai, rubinai, topazai ir opalai tarsi patys savaime ragina brangenybėmis pasidabinusią damą pasirodyti ne tik iškilmingame pokylyje, bet ir miegamajame.
Išskirtinį vaidmenį čia vaidina geltonasis auksas – puošdamas kone visus kolekcijos elementus šis taurusis metalas kuria originalų bičių korio efektą.
Atskirų liaupsių verta „Dior“ papuošalų kolekcijos kūrėja Victoire de Castellane.
Nuo 1998-ųjų mados namuose dirbanti menininkė neseniai pristatė savo kūrybos dvidešimtmetį žyminčią kolekciją.
Apie moters nuopelnus įmonei byloja ir tai, kad juvelyrikos dirbtuvės buvo įkurtos tais pačiais metais, XX a. pabaigoje.
Tai reiškia, kad konkurentams „Chanel“ anksčiau dirbusi V. de Castellane po „Dior“ savo darbo vietos taip ir nepakeitė.
„Norėjau sugrįžti prie eterinės šviesos ir aukštosios mados nėrinių – to, kas jau seniai tapo neatskiriama „Dior“ „leksikono“ dalimi“, – pristatydama naująją kolekciją pastarųjų dviejų dešimtmečių tendencijas prisiminė ji.