Šių metų pavasarį pirmosios atžalos susilaukusi moteris suprato, kad jai būtina rūpintis savo įvaizdžiu viešumoje.
Princo Harry sutuoktinės reputacija paskutiniu metu ženkliai nukentėjo.
Meghan pradėta aptarinėti tada, kai Jungtinės Karalystės žiniasklaidoje pasirodė žinia, kad ji ir princas Harry – pora.
Dar vienas milžiniško dėmesio sulaukęs poros gyvenimo įvykis – karališkos vestuvės.
Kūdikio pasitikimo vakarėlis, uždaros pirmagimio Archie krikštynos – visa tai susidėjo ir pakenkė moters įvaizdžiui.
Priešiškumas su Catherine Middleton taip pat įpylė žibalo į ugnį. Meghan nusprendė tai sutvarkyti.
Pagalbos ji kreipėsi į Holivude įsikūrusią viešųjų ryšių konsultantų „Sunshine Sachs“.
Būtent šios įstaigos darbuotojai padėjo tokiems klientams kaip dainininkas Michaelas Jacksonas ar Amerikos filmų prodiuseris Harry Weinsteinas.
Kompanija jau yra dirbusi su M.Markle – tais laikais, kuomet ji buvo serialo „The Suits“ aktorė.
Kaip praneša leidinys „The Sun“, viešųjų ryšių įmonė Sasekso kunigaikštienei padės dėl jos planų kuriant naują labdaros organizaciją.
„Stebina, kad Meghan pasirinko Holivude įsikūrusią įmonę, kuri reprezentuos Jungtinės Karalystės karališkosios šeimos narę dėl įvaizdžio viešumoje...
Tai yra mažų mažiausiai neįprastas sprendimas.
Vyresnieji rūmų teisėjai liko apstulbę – pora ignoravo asmeninius aukšto profilio profesionalų patarimus...
Vietoje to, jie klausys pašalinių patarimų Holivude“, – keistą M.Markle pasirinkimą komentavo rūmų šaltinis.