Paryžiaus aukštosios mados savaitėje modeliai nusimetė drabužius

Dukart per metus rengiama Paryžiaus aukštosios mados savaitė ir vėl nepaliko abejingų. Šį kartą buvo pristatyti 2020-ųjų pavasariui ir vasarai skirti garsiausių mados namų rankų darbo kūriniai.

 Paryžiaus aukštosios mados savaitės akimirkos.<br> Scanpix nuotr.
 Paryžiaus aukštosios mados savaitės akimirkos.<br> Scanpix nuotr.
 Paryžiaus aukštosios mados savaitės akimirkos.<br> Scanpix nuotr.
 Paryžiaus aukštosios mados savaitės akimirkos.<br> Scanpix nuotr.
 Paryžiaus aukštosios mados savaitės akimirkos.<br> Scanpix nuotr.
 Paryžiaus aukštosios mados savaitės akimirkos.<br> Scanpix nuotr.
 Paryžiaus aukštosios mados savaitės akimirkos.<br> Scanpix nuotr.
 Paryžiaus aukštosios mados savaitės akimirkos.<br> Scanpix nuotr.
 Paryžiaus aukštosios mados savaitės akimirkos.<br> Scanpix nuotr.
 Paryžiaus aukštosios mados savaitės akimirkos.<br> Scanpix nuotr.
 Paryžiaus aukštosios mados savaitės akimirkos.<br> Scanpix nuotr.
 Paryžiaus aukštosios mados savaitės akimirkos.<br> Scanpix nuotr.
 Paryžiaus aukštosios mados savaitės akimirkos.<br> Scanpix nuotr.
 Paryžiaus aukštosios mados savaitės akimirkos.<br> Scanpix nuotr.
 Paryžiaus aukštosios mados savaitės akimirkos.<br> Scanpix nuotr.
 Paryžiaus aukštosios mados savaitės akimirkos.<br> Scanpix nuotr.
 Paryžiaus aukštosios mados savaitės akimirkos.<br> Scanpix nuotr.
 Paryžiaus aukštosios mados savaitės akimirkos.<br> Scanpix nuotr.
 Paryžiaus aukštosios mados savaitės akimirkos.<br> Scanpix nuotr.
 Paryžiaus aukštosios mados savaitės akimirkos.<br> Scanpix nuotr.
 Paryžiaus aukštosios mados savaitės akimirkos.<br> Scanpix nuotr.
 Paryžiaus aukštosios mados savaitės akimirkos.<br> Scanpix nuotr.
 Paryžiaus aukštosios mados savaitės akimirkos.<br> Scanpix nuotr.
 Paryžiaus aukštosios mados savaitės akimirkos.<br> Scanpix nuotr.
 Paryžiaus aukštosios mados savaitės akimirkos.<br> Scanpix nuotr.
 Paryžiaus aukštosios mados savaitės akimirkos.<br> Scanpix nuotr.
 Paryžiaus aukštosios mados savaitės akimirkos.<br> Scanpix nuotr.
 Paryžiaus aukštosios mados savaitės akimirkos.<br> Scanpix nuotr.
 Paryžiaus aukštosios mados savaitės akimirkos.<br> Scanpix nuotr.
 Paryžiaus aukštosios mados savaitės akimirkos.<br> Scanpix nuotr.
 Paryžiaus aukštosios mados savaitės akimirkos.<br> Scanpix nuotr.
 Paryžiaus aukštosios mados savaitės akimirkos.<br> Scanpix nuotr.
 Paryžiaus aukštosios mados savaitės akimirkos.<br> Scanpix nuotr.
 Paryžiaus aukštosios mados savaitės akimirkos.<br> Scanpix nuotr.
 Paryžiaus aukštosios mados savaitės akimirkos.<br> Scanpix nuotr.
 Paryžiaus aukštosios mados savaitės akimirkos.<br> Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (18)

Lrytas.lt

Jan 31, 2020, 10:04 AM

Jau penkiolika metų „Chanel“ kolekcijų pristatymo vieta tampa Paryžiaus Didieji rūmai. Reikia pripažinti – ko gero, šioje istorinėje vietoje pačios Coco Chanel biografijai jau seniai nebuvo skiriama tiek daug dėmesio.

Dar gruodį kolekcijos akcentu tapo stiliaus ikonos namai, o drauge su penktąja „Chanel“ meno vadovės Virginie Viard kolekcija buvo prisiminta mados legendos vaikystė. Ją Coco Chanel praleido vienuolyne įsikūrusioje vaikų prieglaudoje apsupta juodos ir baltos deriniu apsirengusių moterų.

Vėliau tomis pačiomis kontrastingomis spalvomis ji puošė turtingiausias Europos damas. Karlo Lagerfeldo įpėdinės aukštosios mados kolekcijoje modelių apranga išties priminė uniformas, šou dvelkė praėjusio amžiaus estetika. Nepastebėta neliko manekenės Gigi Hadid suknelė – ji buvo panaši į kadaise Coco dėvėtą drabužį.

„Dior“ atsidūrė arčiau dangaus. Mados namų kūrybinę direktorę Marią Grazią Chiuri įkvėpė feminizmas, pristatyti kolekciją jai padėjo garsi menininkė, moters vaidmenį istorijoje ir kultūroje savo darbuose nagrinėjanti Judy Chicago.

Ant podiumo manekenės tapo tikromis deivėmis: jų galvas dabino juostos, moterys puošėsi bronzos, aukso, sidabro spalvomis, dėvėjo peplus, įvairių minčių kėlė jų nugaroje spindėjęs užrašas: „O kas, jeigu moterys valdė pasaulį?“ Kolekcijoje M.G.Chiuri irgi pažvelgė į praeitį.

„Kai Judy pasidalijo dievaičių idėja, mintimis iš karto grįžau prie Romos statulų, tapytojo Sandro Botticelli – savojo požiūrio, kuris yra labiau itališkas“, – sakė Romoje gimusi dizainerė.

Gimtasis kraštas tapo ir „Givenchy“ meno vadovės Clare Waight Keller įkvėpimo šaltiniu. Ruošdamasi šou britų dizainerė prisiminė Sisinghersto pilies sodą ir neseniai ekranizuotą su šia vieta susijusią dviejų bričių rašytojų – Vitos Sackville-West ir Virginios Woolf – meilės istoriją.

Moteris skaitė slaptus meilužių meilės laiškus. Šiltajam sezonui skirtą kolekciją C.Waight Keller taip pat pavadino savotišku laišku mados namų įkūrėjui Hubert’ui de Givenchy.

„Tai buvo mano meilės laiškas Hubert’ui. Dėl šios kolekcijos turėjau peržvelgti mados namų istoriją nuo pačios jų pradžios“, – pasakojo ji.

Pristatant aukštosios mados kūrinius buvo prisimintos skraistes primenančios skrybėlės, gėlių nėriniais puoštos suknelės. Atrodo, kad daugiau nėra ką pridurti – sodai patiko ir H.de Givenchy.

Parengė: A.Mačiulytė.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.