Merginų širdis kaitinantis vilnietis Tuenas Simonas Phamas sulaukė „Versace“ pripažinimo

Būdamas jau garsus modelis Tuenas Simonas Phamas (27 m.) sulaukė dar didesnės sėkmės. Vietnamiečių ir lenkų kraujo turintis vilnietis tapo „Versace“ proginės kampanijos veidu.

 Lietuvių modelis sulaukė garsaus prekės ženklo įvertinimo.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Lietuvių modelis sulaukė garsaus prekės ženklo įvertinimo.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Lietuvių modelis sulaukė garsaus prekės ženklo įvertinimo.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Lietuvių modelis sulaukė garsaus prekės ženklo įvertinimo.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Lietuvių modelis sulaukė garsaus prekės ženklo įvertinimo.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Lietuvių modelis sulaukė garsaus prekės ženklo įvertinimo.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Lietuvių modelis sulaukė garsaus prekės ženklo įvertinimo.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Lietuvių modelis sulaukė garsaus prekės ženklo įvertinimo.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Lietuvių modelis sulaukė garsaus prekės ženklo įvertinimo.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Lietuvių modelis sulaukė garsaus prekės ženklo įvertinimo.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Lietuvių modelis sulaukė garsaus prekės ženklo įvertinimo.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Lietuvių modelis sulaukė garsaus prekės ženklo įvertinimo.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Lietuvių modelis sulaukė garsaus prekės ženklo įvertinimo.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Lietuvių modelis sulaukė garsaus prekės ženklo įvertinimo.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Lietuvių modelis sulaukė garsaus prekės ženklo įvertinimo.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Lietuvių modelis sulaukė garsaus prekės ženklo įvertinimo.<br> Asmeninio albumo nuotr.
Daugiau nuotraukų (8)

Lrytas.lt

2020-02-06 10:50, atnaujinta 2020-02-06 10:51

Vyro talentas suspindo beveik prieš dešimtmetį. „Mados infekcijoje“ sudalyvavęs Tuenas iš karto pasirašė sutartį su Lietuvos modelių agentūra ir išvyko į Niujorką. Netrukus jis pateko į geriausių pasaulio vyrų modelių 100-uką, pradėjo dirbti su garsiausiais prekių ženklais. Per tuos metus lietuvio žvaigždė neužgeso, atvirkščiai – pradėjo šviesti dar ryškiau.

Dabar jis svajoja patekti tarp 50 geriausių planetos vyrų modelių.

Panašu, kad puiki pradžia – jau pusė darbo.

Devintojo dešimtmečio muilo operą primenančiame „Versace“ kampanijos reklaminiame filme jis atliko žavingo blogiuko vaidmenį.

– Esate išties egzotiškos išvaizdos. Kokia yra jūsų šeimos istorija?

– Mano mama – lietuvė, turinti lenkiško kraujo, o tėtis iš Vietnamo.

Užaugau Lietuvoje, tačiau buvau nuvykęs į Vietnamą, kur susipažinau su savo giminaičiais bei šalies kultūra, istorija. Kai tėtis buvo dar gyvas, šventėme ir vietnamiečių šventes.

– Ar originali išvaizda visuomet buvo jūsų privalumas? Pavyzdžiui, viena išskirtiniausių šių dienų manekenių Winnie Harlow vaikystėje patyrė patyčias, Naomi Campbell taip pat nebuvo lengvai priimta į mados rinką...

– Žinoma, nuo mažens patyčių patyriau ir aš, bet visuomet sugebėdavau apsiginti. Dabar vyrauja tik internetinės patyčios, į kurias nekreipiu dėmesio.

– Sakoma, kad moterys manekenės dažnai būna įspraustos į tam tikrus rėmus: norėdamos išlaikyti kūno linijas jos laikosi dietų, stengiasi išlaikyti natūralią savo išvaizdą. Kaip yra su vyrais?

– Vyrams taikomi ne tokie griežti reikalavimai. Tačiau sportuojant reikia atkreipti dėmesį ne tik į raumens masę, bet ir į jo ryškumą.

Turiu problemų dėl pečių – jie platūs, kai sporto salėje dirbu su didesniais svoriais, jie tampa pernelyg platūs.

– Papasakokite apie „Versace“ mados namus. Kaip ten patekote?

– Vieną dieną paskambino agentas ir pasakė, kad „Versace“ manimi domisi. Po keleto dienų jis pranešė dar džiugesnę naujieną – mados namai mane pasirinko būti jų modeliu.

– Esate susipažinęs su Donatella ir Allegra Versace, supermodeliu Helen Christensen. Kokios tai moterys? Kokia atmosfera vyrauja šių mados namų užkulisiuose? Ar Donatella išties reikli ir karštakošiška asmenybė?

– Taip, jos pasiekė savo karjeros aukštumas.

Man pasirodė, kad aplinkiniai jas gerbia, tačiau su baime – kad tik viskas vyktų idealiai ir jie nebūtų atleisti.

Pabendravęs su šiomis žvaigždėmis galiu pasakyti tik viena – tai labai paprastos, malonios ir draugiškos moterys.

– O ar mados pasaulis – tikrai tuštybių mugė, kaip neretai yra sakoma?

– Visi mato gražiąją mados pasaulio pusę: renginius, kolekcijų pristatymus, vakarėlius, tačiau turbūt niekas nesusimąsto, su kuo turi susidurti dizaineris, norintis, kad jo kolekcija atsidurtų Niujorko, Paryžiaus, Milano mados savaitėse.

Taip pat mažai pagalvojama apie modelius – kiek kartų jie turėjo būti atmesti, kokį įdirbį jie turėjo padaryti norėdami įsitvirtinti mados rinkoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.