Koronavirusas „užpuolė“ ir Londono mados savaitę

Praūžusi Londono mados savaitė ne tik atspindėjo madą, bet ir prabilo apie sveikatą. Daug dėmesio buvo skirta koronavirusui ir nuo jo apsaugančioms stilingoms veido kaukėms.

 Londono mados savaitės akimirkos.<br> Scanpix nuotr.
 Londono mados savaitės akimirkos.<br> Scanpix nuotr.
 Simone Rocha.<br>Scanpix nuotr.
 Simone Rocha.<br>Scanpix nuotr.
Woolmark Prize.<br>Scanpix nuotr.
Woolmark Prize.<br>Scanpix nuotr.
Gerda Liudvinavičiūtė (kairėje), Ingrida Jasinskė ir Rūta Petrauskaitė (dešinėje).<br>Scanpix nuotr.
Gerda Liudvinavičiūtė (kairėje), Ingrida Jasinskė ir Rūta Petrauskaitė (dešinėje).<br>Scanpix nuotr.
 Tommy Hilfiger.<br>Scanpix nuotr.
 Tommy Hilfiger.<br>Scanpix nuotr.
 Bora Aksu.<br>Scanpix nuotr.
 Bora Aksu.<br>Scanpix nuotr.
Tommy Hilfiger.<br>Scanpix nuotr.
Tommy Hilfiger.<br>Scanpix nuotr.
 Bobby Abley.<br>Scanpix nuotr.
 Bobby Abley.<br>Scanpix nuotr.
Christopher Kane.<br>Scanpix nuotr.
Christopher Kane.<br>Scanpix nuotr.
 Bobby Abley.<br>Scanpix nuotr.
 Bobby Abley.<br>Scanpix nuotr.
Burberry.<br>Scanpix nuotr.
Burberry.<br>Scanpix nuotr.
Burberry.<br>Scanpix nuotr.
Burberry.<br>Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (12)

Lrytas.lt

Feb 26, 2020, 11:02 AM

Mažai kas žino, kad pirminę kaukių idėją sugalvojo lietuvių dizainerės. Londono mados savaitėje pasirodžiusios betono papuošalų kūrėja Gerda Liudvinavičiūtė, rankinių dizainerė Ingrida Jasinskė ir kartu su ja dirbanti rinkodaros specialistė Rūta Petrauskaitė kaukes derino su apranga ir papuošalais.

Moterų įvaizdis sulaukė didžiulio užsienio žiniasklaidos dėmesio, vėliau šiuo stiliaus akcentu dabinosi ir kiti mados savaitės svečiai. Vis dėlto kaukes lietuvaitės užsidėjo neatsitiktinai. Pasak jų, tokiu būdu jos norėjo meniškai išreikšti pasaulyje aktualias naujienas.

Nors „Tommy Hilfiger“ 2020–2021-ųjų rudens ir žiemos kolekcijos pristatyme kaukių nebuvo, gatvės stiliaus tendencijų čia buvo per akis.

Ikoniškos popkultūros bei Amerikos paveldo įkvėptas prekės ženklas kuria laisvalaikiui skirtą aprangą. „Tommy Hilfiger“ atviras bendradarbiavimui. Kartu su lenktynininku Lewisu Hamiltonu prekės ženklas pristatė jau ketvirtąją kolekciją.

Taip pat buvo pristatyti „TommyXLewisXH.E.R“ darbai, prie kurių kūrimo prisidėjo ne tik sportininkas, bet ir „Grammy“ apdovanota dainininkė H.E.R.

„Burberry“ vyriausiąjį dizainerį Riccardo Tisci įkvėpė ne jaunystė, o savo jaunystės miesto ilgesys. Vyriškų ir moteriškų apdarų šaltajam sezonui skirta kolekcija buvo pavadinta „Memories“ („Prisiminimai“), joje buvo galima aptikti užuominų apie vietas, kuriose dizaineriui teko lankytis pirmaisiais karjeros metais.

Veidrodiniu podiumu žengiantys manekenai pademonstravo klasikinius lietpalčius, kostiumus, laisvo kirpimo paltus. Jie buvo derinami su šiuolaikiškais siluetais, raštais, audiniais.

Čia atsispindėjo ir Londono mados savaitėje aktuali ekologijos tematika. Šou metu buvo imtasi priemonių siekiant sumažinti anglies dvideginio išsiskyrimą į aplinką.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.