Beyonce ir Jay-Z tapo „Tiffany & Co.“ veidais

Viena garsiausių dainininkų porų – Beyonce Giselle Knowles-Carter (40 m.) ir Shawnas Corey Carteris, arba tiesiog Jay-Z (52 m.), tapo garsiosios juvelyrikos bendrovės „Tiffany & Co.“ veidais. Naujieji prekės ženklo ambasadoriai prisijungė prie kitų įmonės vardą garsinančių šio laiko žvaigždžių: aktorių Anyos Taylor Joy (25 m.) ir Tracee Ellis Ross (49 m.) bei grupės „Blackpink“ narės Rose (24 m.).

Beyonce ir Jay-Z.<br>AP/ Scanpix nuotr.
Beyonce ir Jay-Z.<br>AP/ Scanpix nuotr.
Aktorė Audrey Hepburn filme „Pusryčiai pas Tifanį“.<br>Scanpix nuotr.
Aktorė Audrey Hepburn filme „Pusryčiai pas Tifanį“.<br>Scanpix nuotr.
„Tiffany“ deimantu pasipuošusi dainininkė Lady Gaga.<br> Scanpix nuotr.
„Tiffany“ deimantu pasipuošusi dainininkė Lady Gaga.<br> Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Jan 17, 2022, 5:25 PM

Vyro ir žmonos įstojimas į kompanijos gretas susijęs su nauja prekės ženklo reklamos strategija. Reklamuodamasis „Tiffany & Co.“ nutarė labiau pasitelkti socialinius tinklus. Tikimasi, kad Beyonce ir Jay-Z duetas žymiajam sužadėtuvių žiedų gamintojui padės pritraukti įvairesnę ir kartu didesnę pirkėjų auditoriją.

Atlikėjai jau spėjo tapti naujausios reklamos kampanijos „About Love“ („Apie meilę“) dalimi.

Jautriame reklaminiame vaizdo įraše skamba 1961-ųjų filmo „Pusryčiai pas Tifanį“ daina „Moon River“, kurią atlieka pati Beyonce. Reklaminiame klipe ji, visai kaip ir kino juostoje kadaise suvaidinusi aktorė Audrey Hepburn (1929–1993), vilki ilga juoda suknele, mūvi elegantiškas pirštines.

Neįmanoma nepastebėti ant moters kaklo švytinčio legendinio 128,54 karato „Tiffany“ deimanto. Šiuo vienu rečiausių geltonųjų deimantų pasaulyje yra pasipuošusios vos kelios garsenybės. Be A.Hepburn, 30 mln. dolerių, arba daugiau nei 25 mln. eurų, vertės briliantu dabinosi Jungtinių Valstijų visuomenininkė Mary Whitehouse (1910–2001) ir dainininkė Lady Gaga (35 m.).

Beyonce tapo pirmąja juodaode moterimi šiame sąraše. Tai taip pat yra pirmas kartas, kai šis dar 1877 m. Pietų Afrikoje atrastas „Tiffany“ deimantas yra vaizduojamas reklamos kampanijoje.

„Meilė yra deimantas, kurį puošia papuošalai ir menas“, – filosofiškai apie reklamą atsiliepė pora.

Turtingiausio Europoje žmogaus, verslininko ir didžiausio pasaulyje prabangos prekių konglomerato LVMH vadovo Bernard’o Arnault (72 m.) sūnaus Alexandre Arnault (29 m.) žodžiais, 2008-aisiais susituokusių ir tris atžalas auginančių Beyonce ir Jay-Z santykiai yra šiuolaikinės meilės istorijos pavyzdys.

„Esame prekės ženklas, kuris visuomet gynė meilę, stiprybę ir saviraišką. Negalėtume atrasti geresnės kompanijos vertybes atspindinčios poros nei Beyonce ir Jay-Z. Mums garbė, kad jie yra mūsų šeimos dalis“, – sakė jaunasis LVMH priklausančios „Tiffany & Co.“ vykdomasis produktų ir komunikacijos viceprezidentas A.Arnault.

Parengė: Agnė Mačiulytė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.