Garsenybių plaukų priauginimo ekspertė G. Armalė plečia savo veiklą: „Reikės daug užsispyrimo“

Garsenybių plaukų priauginimo ekspertė Gintarė Armalė grožio industrijoje dirba jau daugiau nei 20 metų ir plaukais yra puošusi ne vieną Lietuvos garsenybę: Gerdą Žemaitę, Iloną Juciūtę, Gintarę Karaliūnaitę, Karoliną Toleikytę ir kitas garsias moteris. Netrukus ji atidarys jau trečią savo studiją Kaune, tačiau pripažįsta, kad kelias link sėkmės nebuvo lengvas.

 Gintarė Eimantaitė-Armalė.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Gintarė Eimantaitė-Armalė.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Gintarė Eimantaitė-Armalė.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Gintarė Eimantaitė-Armalė.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Gintarė Eimantaitė-Armalė.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Gintarė Eimantaitė-Armalė.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Gintarė Eimantaitė-Armalė.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Gintarė Eimantaitė-Armalė.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Gintarė Eimantaitė-Armalė.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Gintarė Eimantaitė-Armalė.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Gintarė Eimantaitė-Armalė.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Gintarė Eimantaitė-Armalė.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Gintarė Eimantaitė-Armalė.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Gintarė Eimantaitė-Armalė.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Gintarė Eimantaitė-Armalė.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Gintarė Eimantaitė-Armalė.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Gintarė Eimantaitė-Armalė.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Gintarė Eimantaitė-Armalė.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Gintarė Eimantaitė-Armalė.<br> Asmeninio albumo nuotr.
 Gintarė Eimantaitė-Armalė.<br> Asmeninio albumo nuotr.
Daugiau nuotraukų (10)

Lrytas.lt

Dec 11, 2023, 2:01 PM

Dažnai jauni specialistai baigia mokslus, pradeda grožio verslą ir nestokoja entuziazmo. Tačiau patekęs į tokią konkurencingą sritį supranti viena – reikia būti išskirtiniu meistru arba pralaimėsi konkurencinėje kovoje.

„Todėl nusprendusi dirbti grožio srityje supratau, kad reikės daug užsispyrimo bei ryžto, o tai yra ir milžiniškas krūvis, didelė atsakomybė, gebėjimas atsilaikyti“, – sako Gintarė.

G.Armalė prisimena, kad verslo pradžia buvo labai sunki. Atidarius pirmąją Lietuvoje specializuotą plaukų priauginimo studiją užsukdavo vos keli klientai, plaukų priauginimas, kaip paslauga, buvo gana naujas dalykas Lietuvoje. Merginos nedrąsiai domėdavosi, bet nedrįsdavo prisiauginti.

„Tiesą sakant, pirmus trejus metus ne kartą buvo nusvirusios rankos. Norėjosi viską mesti, tačiau palaikė žinojimas, kad parduodu svajonę, parduodu moterims galimybę susigrąžinti pasitikėjimą savimi ir turėti savo svajonių plaukus. Tikėjau, kad turi pasisekti. Kokia moteris gali nenorėti turėti tobulus plaukus? Todėl rasdavau būdų save motyvuoti ir nepasiduoti“, – prisimena ji.

Gintarė ieškojo, kaip gali pagerinti savo paslaugas, prekes, stažavosi pas užsienio meistrus, daug mokėsi tiek priauginimo meno, tiek verslo, rinkodaros – baigė rinkodaros magistrantūrą Kauno technologijos universitete.

„Augant man, pradėjo augti ir plaukų priauginimo rinka. Jai užaugus užimtumas tapo toks, kad prireikė ir daugybės darbuotojų, – nuo administracijos iki papildomų priauginimo ar kapsuliavimo meistrų. Žinoma, atsirado ir konkurentų. Bet svarbu suprasti viena – konkurentai leidžia augti, tobulėti ir skatina pasitempti. Be konkurentų dažnai nebūtum ten, kur dabar esi“, – sako G.Armalė.

Dažnai jai tenka matyti meistrus, kurie vadina save geriausiais grožio srities specialistais, ir ją tai priverčia tik nusišypsoti.

„Niekada geriausias netapsi, nes geriausių tiesiog nėra. Bet gali būti geresnis nei buvai vakar“, – sako grožio akademijos „Elitera“ įkūrėja G.Armalė.

Gintarė visada vertino kokybę. Ji įsitikinusi: be kokybės joks verslas nesiseks. Ir kokybė apima visas sritis: reikalavimus sau, savo aplinkai, savo daromam darbui ir standartams.

Būtent todėl specialistė stažavosi Milane įvaizdžio akademijoje – norėjo geriau suprasti savo klientus ir jų poreikius. Čia mokėsi įvaizdžio vientisumo kūrimo subtilybių, kūno, veido formų, spalvų analizės, tendencijų atpažinimo ir pritaikymo klientams.

„Kaip veidą gali pakeisti aukščiau pakelti plaukai, kirpčiukai, spalvinis pustonis ar plaukų ilgis! Pavyzdžiui, apvalesnio veido merginoms reikėtų vengti garbanų pradžios skruostų srityje, o pailgo veido – vengti ilgų plaukų ir pan.“, – pasakoja specialistė.

Gintarė džiaugiasi, kad vyras ją netgi skatina domėtis mada kas mėnesį palepindamas net 3 „Vogue“ žurnalais skirtingomis kalbomis, kad ji galėtų sekti tiek šukuosenų, tiek bendro įvaizdžio madą ir tendencijas. Moteris žino, kad klientui svarbu duoti daugiau nei plaukus.

„Didžiausia ironija yra tai, kad lietuvės moterys nori būti madingos, bet bijo pokyčių. Ir tik tada, kai pasauliniu mastu tam tikros tendencijos jau eina į pabaigą, vis dėlto išdrįsta pasikeisti. Jos nori madingų šukuosenų, bet iš salono išeina su klasikinėmis garbanomis. Todėl labai norėčiau paskatinti moteris nebijoti! Juk mokate taip stilingai apsirengti, tad įpūskime šiek tiek daugiau mados ir į plaukus“, – ragina ji.

Kalbant apie grožio standartus specialistė nori pasidžiaugti, kad Lietuvoje turime labai daug kompetentingų grožio meistrų.

„Tenka stebėti užsienio meistrus, netgi tuos, kurie priaugina plaukus garsenybėms, ir galiu drąsiai pasakyti, kad mūsų Europos dalyje kur kas aukštesni standartai ir reikalavimai sau. Tikrai turime kuo didžiuotis. Meistrai kruopštūs, reiklūs sau, moka save parduoti. Tad dirbdamas šioje srityje negali sėdėti ir svajoti, turi darbuotis iš peties norėdamas būti konkurencingas. Ko galbūt pasigendu grožio srityje – kad kas kurtų ir kuruotų madą ir naujas tendencijas. Nes kol kas iš išskirtinių asmenybių, susijusių su stiliumi, turime tik Juozą Statkevičių“, – sako G.Armalė.

Plaukų priauginimo verslu užsiimanti specialistė netrukus planuoja atidaryti jau trečią savo specializuotą plaukų priauginimo studiją Kaune.

„Įkurti grožio studiją nėra taip lengva, kaip atrodo iš pradžių. Reikia ir kompetentingo dizainerio, kuris sudėliotų patalpų zonas ne tik gražiai, bet ir funkcionaliai. Čia man labai pagelbėjo dizainerė Aistė Mickevičienė, įrenginėjanti jau antrąją studiją. Profesionalams skirta įranga kainuoja itin daug, nesinori taupyti klientų sąskaita. Tad kurdami studiją bandėme apgalvoti viską – nuo patogių fotelių laukiamajame, žurnalų iki skanios arabikos kavos, rankų darbo saldainių, patogių meistro kėdžių, erdvės ir pan. Viskas susideda iš smulkmenų“, – pasakoja G.Armalė.

Jos vyras Andrius Armalis yra įmonių prekės ženklų įvaizdžio analitikas, dirba su prabangiais prekių ženklais, užsiima jų įvaizdžio kuravimu bei strategine plėtra, todėl jo nuomone Gintarė pasikliauja ir kuriant trečiąją studiją.

„Jis kritiškas, bet kartais kritikos reikia, kad būtų galima padaryti dar geriau“, – juokėsi pašnekovė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.