Kirpėjas B. Venskaitis: „I. Matijošaitienė – labai stilinga moteris“

Trafaretinis žodžių derinys „šukuosenų tendencijos“ tėra vartotojams mulkinti – kad pirktų, sektų, klausytų ir vėl pirktų. „Dešimt metų tos pačios šukuosenų, spalvų tendencijos sukasi ratu ir nieko nauja neatrandama“, - skėsteli rankomis grožio centro „KristiAna“ kirpėjas Andrius Benas Venskaitis. Portalo lrytas.lt skaitytojams jis pasakoja apie mados tendencijas, madingas šukuosenas ir peroksidu balintus plaukus.

Daugiau nuotraukų (1)

Genutė Žalienė

Oct 5, 2012, 7:31 PM, atnaujinta Mar 16, 2018, 7:54 AM

Dešimt metų nėra jokių naujų šukuosenų tendencijų

Šukuosenų tendencijų pristatymo patrauklumas slypi galimybių „atgimti iš naujo“ pasiūloje. Gausybė tų šukuosenų, o tos pačios spalvos naujais žodžiais „įpakuotos“ – dėl šios pasiūlos neretai pasimetama. „Per pastarąjį dešimtmetį peržiūrėjau madingus dažymus, kirpimus ir supratau: viskas eina ratu - tik tobulėja pavadinimai, medžiagos, pateikimas. Galiu 2001 m. tendencijas perteikti šių dienų „dialektu“, - be juokų kalba B. Venskaitis.

Tendencijų pateikėjui tereikia žongliruoti žodžiais

Rašančiam apie šukuosenų, kirpimų tendencijas tereikia praėjusių metų šukuosenų tendencijas „įpakuoti“ į naują žodyną ir pakeisti „kirčių“ vietas. „Madingi kirpčiai, šilti, šalti, natūralūs tonai – viskas tas pats, tik kitokia kalba parašyta, - tvirtina B. Venskaitis. - Šukuosenų tendencijų propaguotojai skatina tas tendencijas pristatyti. Nesvarbu, kas jas pateikia – leidinio žurnalistė, su klaidomis išvertusi užsienio spaudą, ar kirpimo meistras. „Vartoti tendencijas“ reiškia investuoti į savo įvaizdį, padėtį, tapti pavyzdiniu, madingu visuomenės nariu.“  

Nori būti madingas visuomenės narys – kopijuok įžymų žmogų

Jei sau ir aplinkiniams nori įrodyti, kad esi madingas, ne šukuosenų žurnalus vartyk - ne jie diktuoja madą, o stebėk žymius žmones. Jie paskui save pritraukia būrį pasekėjų. Pamenate, nusikirpo garsaus futbolininko žmona Victoria Beckham kare? Tuntai moterų bėgo trumpintis plaukus priekyje ilgėjančia juosta. Nesvarbu, tiko ar netiko – madinga, kalbėjo žmonės. „Jei kokia įžymybė nusikirps griežtus kirpčius – jau bus sakoma, kad madingi griežti kirpčiai. O tą patį V. Beckham kare galima pamatyti kiekvienais metais, tik varijuojama ilgiu, forma. Gali vaikščioti dešimt metų su ta pačia kare šukuosena ir būsi madingas“, - šypsosi B. Venskaitis.

Nori būti stilingas – išlik ištikimas (tegu ir savo „kvailai“ šukuosenai)

„Benai, ar stilinga mano nubalinti plaukai?“ - paklausiau stilisto. „Taip, nes tai tavo stilius. Jeigu žmogui tai patinka, jis gerai jaučiasi – puiku. Stilingi yra žmonės, ištikimi savo įvaizdžiui: verslininkas Žilvinas Grigaitis, dizaineris Juozas Statkevičius, viena turtingiausių moterų Lietuvoje Irena Matijošaitienė. Ši moteris yra individuali, turi savo „prekės ženklą“ – raudonus plaukus, pagal kuriuos ją visi pažįsta. Papasakosiu istoriją: sykį pas mane ateina klientė lyg papūga. Sakau: „Niekam nepasakok, kad esi mano klientė.“ Nes ji tikrai ne kaip atrodė su išsiliejusiu permanentiniu makiažu ir kuokštu dirbtinių blakstienų. Ji paprašė, kad jai iš plaukų sukurčiau kažką stilingo, subtilaus. Bet prie tų jos ryškių lūpų, akių, didelių blakstienų, galėjau padaryti tik ryškią šukuoseną, nes jei subtiliai būčiau apkirpęs, natūraliais tonais išdažęs – būtų nederėję prie ryškaus veido. Yra žmonių, kuriuos gali apkirpti idealiai kaip žurnale, bet jiems bus nejauku išėjus į gatvę, o yra žmonių, kuriems patinka save pateikti kaip papūgą, kad gautų kuo daugiau dėmesio. Jeigu esi individualus – esi stilingas ir madingas. Žmogus šukuoseną turi prisiderini prie savęs“, - pasakoja kirpimo meistras.  

Sveiki plaukai – neabejotina tendencija

Paprašytas apibendrinti stilistas pasakė, kad šiemet madingi sveiki plaukai. „Nesvarbu, būsi blondinė, brunetė ar turėsi natūralios spalvos plaukus – madingi sveiki, blizgantys plaukai. Plaukai – kaip gražus aksesuaras. Aksesuaras juk negali būti nešvarus, nutriušęs? Gražūs plaukai yra tada, kai blizga, ir blizga ne riebalai! Kažkada, prieš kokius penkerius metus, buvo populiarūs tokie blizgesiai, kurie apsunkindavo plaukus, suriebalindavo. Mes, meistrai salone, su tais blizgesiais susitvarkydavome, bet klientas grįžęs namo to negalėdavo atkartoti. Mano tikslas – klientą išleisti stilingą. Mano klientas pats kuria stilių, aš jį tik pakoreguoju“, - sako kirpėjas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.