„LT identity“ kūrybos dešimtmetį paminėjo atidarydami parodą

Lietuvos valstybės atkūrimo dienos išvakarėse dizainerės Jolanta Rimkutė ir Ieva Ševiakovaitė pakvietė į parodos „LT identity: 10 metų tapatybės“ atidarymą.

Ieva Ševiakovaitė ir Jolanta Rimkutė (kairėje).<br>V. Balkūnas
Ieva Ševiakovaitė ir Jolanta Rimkutė (kairėje).<br>V. Balkūnas
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Feb 15, 2013, 6:59 PM, atnaujinta Mar 11, 2018, 7:54 PM

LT identity“ veiklos jubiliejui paminėti skirtoje parodoje eksponuojami drabužių modeliai, grafikos darbai, fotografijos. Šiuos pagrindinius parodos elementus papildo vaizdo medžiaga iš kolekcijų pristatymų ir dizaino objektai iš įvairių „LT identity“ kūrybinių darbų bei komercinių projektų.

„Pagrindinė „LT identity“ kūrybos tema – tapatybė. Klausiame savęs, kas yra tapatybė? Ką ji reiškia ir kaip atsiskleidžia kasdienybėje? Pačios, ruošdamos šią parodą, radome atsakymus – 10 metų veiklą atspindinčiuose kūriniuose matome nuolatinį tapatybės virsmą. Ne tapatybę kaip konstantą ar duotybę, bet kūrybingą savo paties esmės ieškojimą, paremtą kultūrinių kontekstų, kodų žaidimu, socialinių realijų kvestionavimu”, – sako dizainerės J. Rimkutė ir I. Ševiakovaitė.

I. Ševiakovaitė ir J. Rimkutė per dešimtmetį bendradarbiavo su įvairiais kūrybinių sričių profesionalais, todėl parodoje pristatomi ir grafikos dizainerių Linos Sasnauskaitės, Ramunės Savickaitės, Lauros Klimaitės, Darijos Sapoženkovos-Hauge, Edvardo Kavarsko, Gintaro Stulpino, dailininkės ir keramikės Rūtos Šipalytės, fotografų Modesto Ežerskio, Arturo Valiaugos, Tomo Kaunecko, Pauliaus Gasiūno, Kęstučio Vanago ir kitų darbai, sukurti bendradarbiaujant su „LT identity“. Daugeliui šių asmenybių, Vilniaus dailės akademijos absolventų, paroda ir jos ekspozicijos vieta - simbolinis sugrįžimas į savąją „Alma Mater“.

Pirmą kartą J. Rimkutė ir I. Ševiakovaitė drąsią ir ryškią lietuvio tapatumo ženklų ieškojusią kolekciją „LT identity“ pristatė 2003 m. festivalyje „Mados infekcija“. Po šio sėkmingo ženklo debiuto „LT identity“ per dešimt metų tapo tikra lietuviška kūrybine industrija, interpretuojančia ir kuriančia lietuviškus simbolius, kūrybos kryptis.

Po pirmųjų metų šią kryptį beveik kasmet pildė naujos kolekcijos. „Mados infekcijoje“ demonstruoti „Klonai“, „Tamsumas prašalinam“, „Budėk“, „Obsceniška“ ir kt., sukurtos linijos vaikams ir visai šeimai, interjero elementų kolekcija, marškinėlių serija.

Norėdama kuo plačiau pristatyti šiuolaikinio lietuvio įvaizdį, „LT identity“ komanda buvo ne kartą nuvykusi į Lietuvos ambasadas, išeivių bendruomenes kitose šalyse.

Paroda VDA Dizaino ir inovacijų centre veiks iki kovo 6-osios, ją galima aplankyti nuo antradienio iki šeštadienio, 12-18 val.

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.