Tiesa, ne blogąja prasme. Prisiminta, kad mada – kultūros dalis, tad ja domėtis – ne paika, o taip pat natūralu, kaip ir gilintis į meną ar skaityti knygas.
Vienas iš domėjimosi mada suaktyvėjimo pavyzdžių – vienas po kito kuriami mados filmai. Ir kuriami ne mados namų archyvams, o didiesiems ekranams. Pernai kritikų puikiai įvertintas filmas apie
„Yves Saint Laurent“ mados namus ir jo kūrėją buvo nominuotas net septynioms Cezario statulėlėms (iš kurių gavo vieną – geriausio aktoriaus).
Šį rudenį kino teatrus pasiekė filmas „Dior ir aš“. Jau iki pasirodymo garsas apie jį sklido taip plačiai, kad, neabejojama, jog jo pasisekimas bus ne ką mažesnis.
Lietuvoje domėjimasis mada pasireiškia ir kitais simptomais. Vis daugiau lietuvaičių atranda save patys kurdami madą.
Pastaraisiais metais kaip grybų po lietaus pridygo lietuviškų prekės ženklų. Nuo liemenėlių iki lietpalčių – lietuvaičiai kuria viską. Ir kuria nebe po vieną. Anksčiau žinodavai Juozą Statkevičių,
Ramunę Piekautaitę, Egidijų Rainį, dabar gi – „Adatėlė“, „Kūtvėla“ , KASTE arba šmaikštūs ir nelietuviškai skambantys „2ru2ra“, „Is It Pure?“, „Inži“, „Wear Mad By July“, „V. Desire“...O kiek
dar jų į žurnalų puslapius niekada nepateko!
Kurti – filmus apie madą ar pačią madą – tapo madinga. Ir tai – viena geriausių tendencijų.
Tad tikimės su didžiausiu malonumu perskaitysite naujausią mados tendencijų žurnalo „Stilius plius“ numerį, skirtą šio rudens ir žiemos sezonui. Rugsėjo 15-ąją žurnalas pasirodys su dienraščiu „Lietuvos rytas“, o nuo rugsėjo 16-osios jį bus galima įsigyti prekybos vietose kaip atskirą leidinį.