Tinklaraštininkė I. Lukošiūnaitė savo stiliumi žavi tūkstančius

Mados sostinėmis tituluojamuose Londone, Paryžiuje ir Niujorke tinklaraščiais naudojasi plačioji interneto naršytojų dalis. Tinklaraščių rašymas XXI amžiuje sulaukia milžiniško susidomėjimo. Tiesa, ir Lietuvoje mados tinklaraštininkai nelieka nepastebėti.

Indrė Lukošiūnaitė.<br>A.Ponkratenkos nuotr.
Indrė Lukošiūnaitė.<br>A.Ponkratenkos nuotr.
Indrės Lukošiūnaitės kurtas stilius.<br>A.Ponkratenkos nuotr.
Indrės Lukošiūnaitės kurtas stilius.<br>A.Ponkratenkos nuotr.
Indrės Lukošiūnaitės kurtas stilius.<br>A.Ponkratenkos nuotr.
Indrės Lukošiūnaitės kurtas stilius.<br>A.Ponkratenkos nuotr.
Indrės Lukošiūnaitės kurtas stilius.<br>A.Ponkratenkos nuotr.
Indrės Lukošiūnaitės kurtas stilius.<br>A.Ponkratenkos nuotr.
Indrės Lukošiūnaitės kurtas stilius.<br>A.Ponkratenkos nuotr.
Indrės Lukošiūnaitės kurtas stilius.<br>A.Ponkratenkos nuotr.
Indrės Lukošiūnaitės kurtas stilius.<br>A.Ponkratenkos nuotr.
Indrės Lukošiūnaitės kurtas stilius.<br>A.Ponkratenkos nuotr.
Daugiau nuotraukų (6)

Silvija Kuprionytė

Oct 25, 2015, 3:15 PM, atnaujinta Oct 7, 2017, 11:20 PM

Pasaulyje tinklaraščių rašytojai bendradarbiauja su žinomais mados namais, žurnalais, vardinių prekių gamintojais. Jie žinomi dizaineriai, modeliai, fotografai, kurie duoda interviu garsiems žurnalams be baimės kritikuodami praeivius ir net elito grietinėlę. Mados tinklaraštininkams visa tai yra tapę jų gyvenimo būdo dalimi ir netgi pragyvenimo šaltiniu.

Dar visai neseniai Lietuvoje turėjome keletą ryškesnių tinklaraščių, šiandien situacija pasikeitusi. Tinklaraštinkams  tai tampa ne tik hobiu, bet ir papildomu pajamų šaltiniu. Viena jų – žinoma Lietuvos tinklaraštininkė Indrė Lukošiūnaitė.

- Kaip save pristatytumėte?

– Pasaulis, kuriame gyvename, yra toks gausus informacijos ir galimybių, veiklos pasirinkimo, kad turbūt dažnam kyla klausimas: kokioje srityje aš esu išties stiprus? Jau kuris laikas užduodu sau šį klausimą ir atsakymas vis tas pats – esu ieškotoja. Man malonu atrasti gražius, subtilius dalykus ir pasidalinti jais su kitais. Ir tai nebūtinai turi būti graži nuotrauka ar dėmesio vertas drabužių derinys joje, aš taip pat nesu abejinga gerai muzikai, kinui, skaniam maistui, įdomioms asmenybėms. Man šios paieškos yra poilsis ir puikus penas akims bei idėjų turtinimas. Tinklaraštis – ne tai, iš ko gyvenu. Su geriausia drauge kuriame drabužių prekės ženklą („Due Fashion“), kuris sparčiai populiarėja ir sulaukia dėmesio ne tik Lietuvoje, bet ir už jos ribų. Kūryba ir stilizavimas yra man malonus darbas.

- Trumpai papasakokite apie tinklaraštį „The Idea of Simplicity“.

– Mano manymu „The idea of Simplicity“ yra savaip per paprastas, kad būtų vadinamas tinklaraščiu. Jame nėra teksto, yra natūralus lengvumas ir savotiška tąsa, kas suteikia galimybę atsipalaiduoti ir įkvėpimo pasisemti iš to, ką matai jame.

- Kaip ir kada nusprendėte tapti „The Idea of Simplicity“ tinklaraštininke?

– Idėja kilo staiga. Man visada smagu dalintis su kitais tuo, kas gražu. Tai, kas patinka man, galbūt patiks ir kitam. Panašu, kad nesuklydau – kartkartėmis mane nudžiugina laiškas, kuriame žmogus pasidžiaugia mūsų skonių panašumu, o gavusi nuotrauką, kuri atsirado  įkvėpta „The Idea of Simplicity“ tinklaraščio, suprantu, kad tai, ką darau, tikrai turi prasmę.

- Šiuo metu „Facebook“ paskyroje turite nemažai sekėjų. Kaip pavyko pasiekti populiarumo?

– Žmonės jaučia, kai kas nors vyksta iš idėjos. Tikiu, kad „The Idea of Simplicity“ turi stiprų savo braižą ir stilių, nes jame tik tai, kas patinka man pačiai. Ko gero, kai populiarumas nėra siekiamybė, projektas natūraliai sulaukia dėmesio.

- Jūsų tinklaraštyje pateikiamos nuotraukos yra estetiškos, subtilios ir nuosekliai atrinktos. Kokiais kriterijais remdamasi atrenkate fotografijas?

– Kriterijai yra tai, kuo aš absoliučiai nesivadovauju. Aš negalvoju apie nuotraukų eiliškumą, neplanuoju. Man pačiai yra be galo įdomu stebėti, kaip su laiku keičiasi tai, kas man gražu, nes viskas atsispindi šiame projekte. Jame aš galiu stebėti pati save.

- Estetika madoje. Kas tai yra jums?

– Estetika man yra švara. Tai nėra spalvų ir stilių kratinys. Estetika man taip pat yra nuotaika, dažnai melancholiška ir gili.

- Koks jūsų santykis su mados fotografija, su pačia mada?

– Stebėjimas ir atsirinkimas to, kas man man pačiai yra artima, kaip aš noriu atrodyti tam, kad jausčiausi gerai, kokius stiliaus sprendimus atrandu aplinkoje – visa tai yra mano ir mados santykis. Mados fotografija yra tai, kas mane labai žavi, nes tai puiki menininko išraiškos forma, tiek fotografo, tiek drabužių kūrėjo, stilisto. Ir jie visi turi savo braižą, kurį perteikia nuotraukoje, mane labai žavi asmenybės išraiškos mene.

- Kokias pagrindines idėjas norite perteikti per savo tinklaraštį?

– Šis tinklaraštis esu aš ir tai, kas mano akimis yra gražu. Tikiuosi, kad vis daugiau žmonių jame atras save ir sau artimus vaizdus. Man svarbu, kad „The Idea of Simplicity“ įkvėptų, pažadintų žmonių smalsumą ieškoti, eksperimentuoti, mėginti dar labiau atskleisti save per minimalistinį stilių.

- Šiuo metu Lietuvoje padaugėjo mados tinklaraščių, bet vis dar trūksta kokybiškų mados tinklaraščių. Kaip, jūsų nuomone, kito Lietuvos mados tinklaraščiai?

– Turi pripažinti, kad neseku nė vieno Lietuvos mados tinklaraščio. Galbūt dar neradau tam laiko, o gal tiesiog neturiu poreikio semtis idėjų iš kitų. Aš tikiu, kad Lietuvoje yra daug stilingų žmonių, kurie kuria mados tinklaraščius ir jei, kol kas dar nenuklydau į nė vieną iš jų, tikiu, jog ateityje atrasiu sau įdomių.

- Ar galėtumėte palyginti užsienio tinklaraščius ir lietuvių tinklaraščius?

– Mano nuomone, Lietuvoje mados tinklaraščiai yra labai naujas reiškinys, o užsienyje – sėkmingas verslas. Užsienio mados tinklaraščių rinkoje populiarūs prekių ženklai bendrauja jau nebe su tinklaraštininkais, bet su jų vadybininkais ir po vienu tinklaraštininko vardu dažnai dirba dešimtys ir daugiau žmonių.

- Kokią naudą jūs gaunate iš savo tinklaraščio?

– Finansinės naudos iš to negaunu, bet apie ją aš niekada nesvarsčiau. Aš jaučiu malonumą matydama, kad žmonėms patinka tai, kuo dalinuosi, man tai yra didžiulė nauda.

- Galbūt sulaukiate bendradarbiavimo pasiūlymų?

– Sulaukiu laiškų iš fotografų, kurie siunčia savo nuotraukas ir, jeigu jos man patinka, aš būtinai pasidalinu.

- Kaip manote, ko reikėtų, kad būtų galima išgyventi iš tinklaraščio rašymo?

– Internetinis verslas reikalauja marketingo žinių, marketinginių sprendimų, noro ir mokėjimo parduoti. Man ši sritis yra įdomi, tačiau ją naudoju savo darbui, „The idea of simplicity“ man yra hobis ir laisvalaikis.

- Kaip apibūdintumėte savo stilių?

– Paprastai vilkiu ramių spalvų, juodos ir baltos derinius. Esu neabejinga kokybei. Mėgstų klasikinio ir laisvo stiliaus sintezę, ant manęs neišvysite papuošalų. Artėjant žiemai ypač pamėgau didelius, šiltus megztus megztinius, kuriuos vilkiu su mūsų prekinio ženklo gamybos tamprėmis.

- Ką patartumėte toms, kurios vis dar ieškojo savo stiliaus?

– Kiekvienas žmogus yra asmenybė, o stilius yra puikus būdas ją dar stipriau išreikšti. Tačiau svarbiausia yra nepamesti savęs po spalvų, aksesuarų gausa, nes kiekviena detalė gali kalbėti už save, o kai kalbės jų daug, tai jau bus triukšmas.

- Jūsų mados šūkis?

– Vis labiau populiarėjantis, bet man išties labai artimas – mažiau yra daugiau.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.