Dianos Vapsvės kolekciją įkvėpė mamos ilgesys

Dizainerė Diana Vapsvė (32 m.), likus savaitei iki gimtadienio, pati sau įteikė dovaną. Tai jos nauja pavasario ir vasaros kolekcija „Domino“. Žaismingai skambantis pavadinimas slepia kur kas stipresnius išgyvenimus nei žaidimo džiaugsmas.

Dizainerės Dianos Vapsvės kolekcijos „Domino“ modeliai.
Dizainerės Dianos Vapsvės kolekcijos „Domino“ modeliai.
Dizainerė Diana Vapsvė.
Dizainerė Diana Vapsvė.
Dizainerės Dianos Vapsvės kolekcijos „Domino“ modeliai.
Dizainerės Dianos Vapsvės kolekcijos „Domino“ modeliai.
Dizainerės Dianos Vapsvės kolekcijos „Domino“ modeliai.
Dizainerės Dianos Vapsvės kolekcijos „Domino“ modeliai.
Dizainerės Dianos Vapsvės kolekcijos „Domino“ modeliai.
Dizainerės Dianos Vapsvės kolekcijos „Domino“ modeliai.
Dizainerės Dianos Vapsvės kolekcijos „Domino“ modeliai.
Dizainerės Dianos Vapsvės kolekcijos „Domino“ modeliai.
Dizainerės Dianos Vapsvės kolekcijos „Domino“ modeliai.
Dizainerės Dianos Vapsvės kolekcijos „Domino“ modeliai.
Dizainerės Dianos Vapsvės kolekcijos „Domino“ modeliai.
Dizainerės Dianos Vapsvės kolekcijos „Domino“ modeliai.
Daugiau nuotraukų (8)

Rugilė Ereminaitė („Lietuvos rytas“)

Mar 22, 2016, 7:25 PM, atnaujinta May 31, 2017, 10:33 PM

Kovo 13-ąją sostinės pramogų klube „Galaxy“ į jausmingą kolekcijos prista-tymą svečius įtraukusi D.Vapsvė džiugino nuotaikingomis spalvomis.

Podiumu žengė kolekcijos reklamos veidu tapusi legendinė manekenė, modelių agentė Meda Jonaitytė. Taip pat – „Mis Lietuva 2013“ pirmoji vicemis, tinklaraštininkė Simona Burbaitė. Pastaroji vakarui netgi pridėjo šiokių tokių prieskonių – eidama podiumu pargriuvo. Nedaug kas į tai at-kreipė dėmesį, vėliau pati Simona iš savęs pasišaipė socialinėje paskyroje.

„Domino“ nereiškia vien žaidimo – apie jį prisiminimas išniro žaidžiant su dukra Gustina. Pati buvau vaikas, kai netekau mamos, domino man primena ją, kartu praleistus jaukius vakarus, mat tai – vienintelis žaidimas, kurį žaisdavome drauge“, – pasakojo Diana.

Štai kodėl kūrėjos kolekcijos idėja susijusi su jos vaikyste, mamos moteriškumo pojūčiu.

„Dalis naujųjų drabužių – juodos ir baltos spalvų, nors prisiminimai liūdnoki, to neįliejau į kolekciją. Drabužiams panaudojau ir kiek linksmesnių spalvų – nemažai rožinės. Šiandien esu laiminga“, – šyptelėjo D.Vapsvė.

Kolekcijos „Domino“ stilistika gerokai skiriasi nuo pirma buvusių. Tai lėmė dizainerės branda.

„Ankstesnės kolekcijos buvo labiau bohemiškos. Kai kas, išvydę naująją, nustebo, nes neatpažino senosios Dianos. Pastaroji kolekcija labiau moteriška, solidi ir kartu šiuolaikiška. Natūralu – keitėsi mano požiūris į madą ir stilių“, – teigė dizainerė.

Ji – iš tų mados kūrėjų, kurie nesižvalgo į naujausias mados tendencijas, nes nori išlikti unikalūs. Kuria tai, kas jai gražu. Bet netgi taip elgiantis mados pasaulio suvokimas ir nuojauta dizainerei neleidžia atitolti nuo aktualijų. Puikus įrodymas – kolekcijoje dominuojantys įvairiausi marškinių modeliai, ypač madingi šį šiltąjį sezoną.

„Mano kolekcijoje nerasite jokių panašumų į kitų prekių ženklų kūrybą. Pasitelkiau nematytas interpretacijas, keistus kirpimus, nematytus sprendimus“, – sakė ji.

Jos kūrybos gerbėjai gali būti ramūs – naujajai kolekcijai dar nepritaikė visų idėjų, sakė turinti jų metams į priekį.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.