Arabų mados savaitė Dubajuje – turtingoms ir itin puošnioms moterims

„Gatavu couture“ organizatoriai vadina aukštosios mados (haute couture) ir gatavų drabužių (pret-a-porter) suliejimą.

„Dubai fashion Week“ nuotr.
„Dubai fashion Week“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Oct 6, 2016, 9:02 PM, atnaujinta May 11, 2017, 8:33 AM

„Gatavu couture“ organizatoriai vadina aukštosios mados (haute couture) ir gatavų drabužių (pret-a-porter) suliejimą.

„Milane mes švenčiame pristatant aukštos klasės gatavų drabužių kolekcijas, Paryžiuje švenčiame aukštos klasės „haute couture“, – sakė Jacobas Abrianas, vadovaujantis Dubajuje įsikūrusiai Arabų mados tarybai (AFC). -Dubajuje ir arabų pasaulyje mes norime būti novatoriški su gatavais drabužiais, kurie yra pasiūti laikantis „haute couture“ standartų ir kuriuos galima pritaikyti individualiam vartotojui“.

Pirmą kartą regione penkias dienas truksiančio šou metu bus pristatyta ir „unisex“ kolekcija, po kuria pasirašė Jordanijoje gimęs kanadiečių dizaineris Radas Hourani, garsėjantis savo belyčiais kūriniais.

Mados savaitė prasidės „gatavu couture“ moterims, jo autorė – Jungtinių Arabų Emyratų dizainerė Lamya Abedin. Iš viso 2017-ųjų mados bus parodyta daugiau kaip 20 pavasario ir vasaros kolekcijų iš daugiau kaip 10 valstybių.

Jau trečią kartą rengiamos Arabų mados savaitės tikslas yra pritraukti kasdien linkusias puoštis moteris iš Persijos įlankos regiono, taip pat ir į prabangą orientuotus pirkėjus iš Rusijos ir Kinijos.

2014 metais įsteigta AFC, kuri atstovauja 22 Arabų Lygos valstybių mados industrijai, „gatavą couture“ pristato po nuodugnaus rinkos tyrimo.

Naujoji forma seka riboto leidimo gatavų drabužių kolekcijų, kurias galima pritaikyti individualiam vartotojui, pėdomis, pavyzdžiui, mados namų „Roberto Cavalli“ ir „Dolce & Gabbana“.

Pasak AFC atstovės Daline Eluar, AFC siekia stiprinti JAE vaidmenį, kad Dubajus taptų penktąja tarptautine mados sostine greta Niujorko, Londono, Paryžiaus ir Milano.

Mados savaite siekiama parodyti pasauliui, kad arabų regionas yra ne vien „karas ir konfliktai“, bet ir „kūrybiškumas, menas ir grožis“, sakė atstovė.

Dubajaus emyratas populiarėja tarp turistų, traukia investuotojus ir turi vieną didžiausių pasaulyje prekybos centrų.

Jo nepalietė neramumai, kurie nuo 2011 metų krečia kitas arabų šalis.

J.Abrianas sakė, kad AFC nori kurti „taiką per madą“, reklamuodama arabų dizainerius ir pritraukdama į regioną vakarietiškų ženklų gamybą.

AFC per mados savaitę reklamuos Jordanijoje iškeltą iniciatyvą įsteigti pirmąjį arabų pasaulyje siuvimo fabriką, kuriame būtų galima siūti drabužius pagal tarptautinius standartus, sakė jis.

Šia iniciatyva stengiamasi prisidėti prie siekio per 10 metų sukurti kūrybinę ekonomiką, pagrįstą regiono menu ir kultūra.

Tačiau, pasak jo, dar daug ką reikia nuveikti, nes klientai vis dar labiau pasitiki Vakarų dizaineriais.

„Visa, kas ateina iš Paryžiaus, iš Milano, yra labiau vertinama“, – sakė jis.

AFC tikisi tai atsverti propaguodama prekės ženklus, „pagamintus Arabijoje“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.