„Victoria's Secret“ šou svečių stilius – ne mažiau provokuojantis

Kad šaltą Paryžiaus naktį surengtų savo pirmąjį mados šou seksualius apatinius išradusiame mieste, JAV kompanijai „Victoria's Secret“ prireikė nemažai įžūlumo ir šaltakraujiškumo.

Madų šou viešnios provokavo atviromis suknelėmis.<br>Scanpix nuotr.
Madų šou viešnios provokavo atviromis suknelėmis.<br>Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Dec 1, 2016, 12:25 PM, atnaujinta Feb 10, 2018, 1:25 AM

Kompanija liko ištikima savo stiliui: šou pasirodė ir viena megažvaigždė, ir garsiausi modeliai, ir brangakmeniais inkrustuota, kelis milijonus eurų kainuojanti „svajonių“ liemenėlė.

Kičinį Las Vegaso spindesį ant podiumo perkėlusios kompanijos metinio renginio megažvaigždė Lady Gaga „per šokio repeticiją gavo porą mėlynių“ ir apie tai pati informavo 64 mln. savo sekėjų „Twitter“.

Šou modeliai, daugiausia – amerikietės, sakė, kad joms šiurpo oda ir kad taip buvo ne vien dėl minusinės temperatūros.

Jos vaikščiojo po „šventu“ Didžiųjų rūmų (Grand Palais) kupolu. Šioje art deco šventovėje savo aukštosios mados šou rengia prabangūs prancūzų mados namai „Chanel“.

Tiesmukumu garsėjančio „Chanel“ dizainerio Karlo Lagerfeldo, deja, nebuvo ir savo komentaro pateikti jis negalėjo.

Tačiau tarp „Victoria's Secret“ „angelų“ buvo trys iš jo mėgstamiausių modelių: Gigi ir Bella Hadid, ir Kendall Jenner iš Kardashianų dinastijos.

Nors „Victoria's Secret“ JAV turi beveik tūkstantį parduotuvių ir pernai pardavė už 7,6 mlrd. dolerių, kompanija yra beveik nežinoma Prancūzijoje – šalyje, turinčioje senas aukštos kokybės apatinių tradicijas.

Tarp apsilankiusių prancūzų mados figūrų buvo „Balmain“ dizaineris Olivier Rousteing'as – dainininkių Rihannos ir Beyonce mėgstamiausias.

Aiškus kontrastas Paryžiuje vykstantiems mados šou buvo ne tik didelis nuogos odos kiekis, bet ir plačios modelių šypsenos.

„Tai buvo labai amerikietiško stiliaus fejerverkų šou, kurio nereikėtų vertinti pernelyg rimtai“, – naujienų agentūrai AFP sakė ne per daug sužavėtas svečias vardu Ronanas.

Šiemetinis šou, kurio transliacija nuo gruodžio 5-osios bus parodyta 190-yje valstybių, yra laikomas kompanijos bandymu įsiveržti į pelningą Europos rinką.

Karštligė dėl jo prasidėjo dar prieš kelis mėnesius, kompanijai socialinėje žiniasklaidoje pristačius grotažymę #trainlikeanangel („treniruokis kaip angelas“), su kuria buvo rodoma, kaip modeliai tobulina kūno linijas prieš pasirodymą ant podiumo.

„Victoria's Secret“ reguliariai sulaukia kritikos už moterų su nerealistiškomis figūromis pristatymą. Kompanijos modeliai pripažįsta, kad prieš šou daug savaičių laikosi specialių dietų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Lietuva tiesiogiai“: ar žinome kur slėptis karo atveju?