„Viskas, ką manai žinantis apie mados industriją ir jos užkulisius, gali būti labai greitai paneigta. Mados verslas – tai net tik graži suknelė ar spindinčiomis vitrinomis butikas, tai – visa virtinė strategavimo, planavimo, nuolatinė rinkos analizė ir kasdienis savo amato tobulinimas. Turėti savo prekės ženklą reiškia begalines investicijas, nuolatinį jo viešinimą tiek Lietuvoje, tiek už jos ribų, pažintis su tinkamais žmonėmis”, – sako dizaineris.
Kartu su mados mokykla organizuojamą seminarą sostinės kultūros bare vesiantis R.Kalinkinas kiekvienam jo dalyviui suteiks unikalią galimybę iš pirmų lūpų išgirsti ir sudalyvauti diskusijoje apie mados verslo pagrindus, šio verslo specifiką Lietuvoje, jo stereotipus ir klaidas, dažniausiai daromas startuolių bei jaunų prekės ženklų kūrėjų.
„Seminaro metu papasakosiu apie nepavykusius sprendimus ir kas mums nepavyksta iki šiol. Atskleisiu, kaip mes apskriejome pasaulio žiniasklaidą, surengėme du milžiniškus kolekcijų pristatymus ir kodėl tokių nusprendėme atsisakyti. Kaip surasti patikimus partnerius ir ką daryti nuo jų nudegus.
Būsiu atviras ir neslėpsiu, kiek kartų nudegiau pats. Papasakosiu, kodėl kelerius metus is eilės vykstant į Paryžiaus mados savaites mes vis dar esame čia, Lietuvoje, kaip palikti neišdildomą įspūdį apie save žmonėms, kurie su įvairiais mados prekių ženklais susiduria kasdien. Patarsiu, kaip aplink save suburti gerą komandą. Visa tai darau norėdamas padėti mados verslo debiutantams nedaryti tų pačių klaidų, kurias dariau aš”, – tikina R.Kalinkinas.