Robertas Kalinkinas žengia naują žingsnį – imasi dėstytojo rolės

Vis naujomis idėjomis pasižyminčio mados prekės ženklo „Robert Kalinkin“ įkūrėjas Robertas Kalinkinas savo patirtimi mados srityje nori pasidalinti su tais, kurie tik mąsto apie startą mados versle arba ką tik įkėlė ten savo koją. Būtent todėl dizaineris laisvu nuo kūrybos metu stos prieš auditoriją ir ves seminarą „Kodėl mes dar ne Worldwide”.

Dėstyti pradedantis dizaineris Robertas Kalinkinas: „Mados verslas – tai net tik graži suknelė ar spindinčiomis vitrinomis butikas”.<br> Organizatorių nuotr.
Dėstyti pradedantis dizaineris Robertas Kalinkinas: „Mados verslas – tai net tik graži suknelė ar spindinčiomis vitrinomis butikas”.<br> Organizatorių nuotr.
Dėstyti pradedantis dizaineris Robertas Kalinkinas: „Mados verslas – tai net tik graži suknelė ar spindinčiomis vitrinomis butikas”.<br> Organizatorių nuotr.
Dėstyti pradedantis dizaineris Robertas Kalinkinas: „Mados verslas – tai net tik graži suknelė ar spindinčiomis vitrinomis butikas”.<br> Organizatorių nuotr.
Dėstyti pradedantis dizaineris Robertas Kalinkinas: „Mados verslas – tai net tik graži suknelė ar spindinčiomis vitrinomis butikas”.<br> Organizatorių nuotr.
Dėstyti pradedantis dizaineris Robertas Kalinkinas: „Mados verslas – tai net tik graži suknelė ar spindinčiomis vitrinomis butikas”.<br> Organizatorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Jan 16, 2018, 9:54 AM

„Viskas, ką manai žinantis apie mados industriją ir jos užkulisius, gali būti labai greitai paneigta. Mados verslas – tai net tik graži suknelė ar spindinčiomis vitrinomis butikas, tai – visa virtinė strategavimo, planavimo, nuolatinė rinkos analizė ir kasdienis savo amato tobulinimas. Turėti savo prekės ženklą reiškia begalines investicijas, nuolatinį jo viešinimą tiek Lietuvoje, tiek už jos ribų, pažintis su tinkamais žmonėmis”, – sako dizaineris.

Kartu su mados mokykla organizuojamą seminarą sostinės kultūros bare vesiantis R.Kalinkinas kiekvienam jo dalyviui suteiks unikalią galimybę iš pirmų lūpų išgirsti ir sudalyvauti diskusijoje apie mados verslo pagrindus, šio verslo specifiką Lietuvoje, jo stereotipus ir klaidas, dažniausiai daromas startuolių bei jaunų prekės ženklų kūrėjų.

„Seminaro metu papasakosiu apie nepavykusius sprendimus ir kas mums nepavyksta iki šiol. Atskleisiu, kaip mes apskriejome pasaulio žiniasklaidą, surengėme du milžiniškus kolekcijų pristatymus ir kodėl tokių nusprendėme atsisakyti. Kaip surasti patikimus partnerius ir ką daryti nuo jų nudegus.

Būsiu atviras ir neslėpsiu, kiek kartų nudegiau pats. Papasakosiu, kodėl kelerius metus is eilės vykstant į Paryžiaus mados savaites mes vis dar esame čia, Lietuvoje, kaip palikti neišdildomą įspūdį apie save žmonėms, kurie su įvairiais mados prekių ženklais susiduria kasdien. Patarsiu, kaip aplink save suburti gerą komandą. Visa tai darau norėdamas padėti mados verslo debiutantams nedaryti tų pačių klaidų, kurias dariau aš”, – tikina R.Kalinkinas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.