Laikydamiesi šių patarimų pagerinsite skydliaukės veiklą

Skydliaukė yra maža liauka, esanti kaklo centre. Šios liaukos veikla yra gyvybiškai svarbi mūsų gerai savijautai. Ji atlieka itin svarbų vaidmenį medžiagų apykaitoje ir reguliuojant hormonų veiklą.

 Skydliaukė yra maža liauka, esanti kaklo centre. Šios liaukos veikla yra gyvybiškai svarbi mūsų gerai savijautai.<br> 123rf nuotr.
 Skydliaukė yra maža liauka, esanti kaklo centre. Šios liaukos veikla yra gyvybiškai svarbi mūsų gerai savijautai.<br> 123rf nuotr.
 Skydliaukė yra maža liauka, esanti kaklo centre. Šios liaukos veikla yra gyvybiškai svarbi mūsų gerai savijautai.<br> 123rf nuotr.
 Skydliaukė yra maža liauka, esanti kaklo centre. Šios liaukos veikla yra gyvybiškai svarbi mūsų gerai savijautai.<br> 123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Apr 5, 2019, 4:23 PM

Pasak Amerikos skydliaukės asociacijos, maždaug 20 mln. amerikiečių skundžiasi tam tikrais skydliaukės veiklos sutrikimais. Net 60 proc. žmonių nenutuokia, kad turi problemų su šia hormonine liauka, tad būtina atkreipti dėmesį į šiuos simptomus:

 - nuovargis ir energijos stoka;

 - sulėtėjusi medžiagų apykaita ir staigus svorio priaugimas;

 - sutrikusi dėmesio koncentracija;

 - jautrumas šalčiui;

 - lėtas pulsas;

 - odos patinimas;

 - sausa oda;

 - lūžinėjantys, sausi plaukai;

 - sumažėjęs lytinis potraukis;

 - depresija.

Kaip pagerinti skydliaukės veiklą?

Net jei jums nėra diagnozuotas skydliaukės veiklos sutrikimas, tai nereiškia, kad ši liauka puikiai atlieka savo funkciją. Norėdami pagerinti skydliaukės veiklą, tereikia laikytis kelių taisyklių.

 - Vartokite jodo ir seleno papildus. Šie elementai yra labai svarbūs skydliaukės funkcijai palaikyti, o daugeliui žmonių jų trūksta to nė nenutuokiant.

 - Miegokite. Žmogui yra būtinas 8-10 val. kokybiškas miegas, tačiau net jei po tokio miego atsikeliate pavargę, turėtumėte pasitikrinti skydliaukę.

 - Vartokite geležies, cinko ir vario papildus. Nors šių mineralų vaidmuo skydliaukės veikloje yra ne toks svarbus kaip jodo ir seleno, bet jie vis vien papildomai prisideda prie sveikatos gerovės.

 - Nevalgykite per daug kryžmažiedžių daržovių (kopūstų, ridikų, ropių), nes teigiama, kad jos yra susijusios su padidėjusia skydliaukės vėžio rizika moterims.

 - Valgykite daugiau fermentuotų maisto produktų.

 - Venkite produktų, kuriuose yra glitimo.

 - Daugiau medituokite, sportuokite, lankykite jogą. Tai padės valdyti stresą.

Įspėjimas:

Tai tėra patarimai, padėsiantys pagerinti bendrą savijautą, tačiau jeigu pastebėjote, kad kažkas pasikeitė jūsų organizme, pasireiškė simptomai, kurie buvo aukščiau išvardyti, būtinai kreipkitės į medikus.

Parengta pagal „Daily Health Post“

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.