COVID-19 nustačius „Ignitis“ darbuotojai, uždaromi du klientų aptarnavimo centrai

„Ignitis“ darbuotojai nustačius užsikrėtimą koronavirusu, Šiauliuose ir Klaipėdoje uždaromi du klientų aptarnavimo centrai, trečiadienį pranešė įmonė.

Ignitis.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Ignitis.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Sep 23, 2020, 4:51 PM

„Ignitis“ teigimu, užsikrėtimas patvirtintas Šiaulių klientų aptarnavimo centro darbuotojai.

„Klaipėdos klientų aptarnavimo centrą uždarėme prevenciškai, susiejus bendrus minėtų skyrių darbuotojų kontaktus“, – komentare žiniasklaidai pranešė įmonės ryšių su visuomene vadovas Artūras Ketlerius.

Anot jo, tiek Šiauliuose, tiek Klaipėdoje patalpos dezinfekuotos, glaudžiai bendradarbiaujama su Nacionaliniu visuomenės sveikatos centru (NVSC), testuojami darbuotojai, informuojami kontaktą turėję asmenys.

„Abu klientų aptarnavimo centrai veiklą atnaujins tik tuomet, kai bus visiškai užtikrintas darbuotojų ir lankytojų saugumas“, – teigė įmonės atstovas.

Pasak A. Ketleriaus, kol kas šių centrų klientai bus aptarnaujami nuotoliniu būdu – telefonu 1802 arba savitarnos svetainėje e.ignitis.lt.

Lietuvoje iš viso patvirtinti 3932 COVID-19 ligos atvejai, tebeserga 1581 asmenys, 2246 – pasveiko.

Nuo COVID-19 iš viso mirė 89 žmonės, dėl kitų priežasčių mirė 18 užsikrėtusiųjų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.