Medikų darbu nusiskundęs senjoras sulaukė atkirčio: jam skubios pagalbos nereikėjo

Uogintų kaimo gyventojas A. S.(pavardė redakcijai žinoma) pateikė skundą. Jis sakė esąs pasipiktinęs Kaišiadorių medikų darbu. Senjoras sakė esąs iš Rumšiškių seniūnijos, bet pas šeimos gydytoją yra „prisirašęs“ Kaišiadorių Pirminės sveikatos priežiūros centre (PSPC)

 lrytas.lt koliažas
 lrytas.lt koliažas
Senatvė, vargas, pensija, pensininkas, skurdas, senjoras, liūdesys, depresija, sveikata<br>V.Balkūno nuotr.
Senatvė, vargas, pensija, pensininkas, skurdas, senjoras, liūdesys, depresija, sveikata<br>V.Balkūno nuotr.
Augintinis, šuniukas, koronavirusas, laisvalaikis, senjoras, pensininkas, pensija<br>M.Patašiaus nuotr.
Augintinis, šuniukas, koronavirusas, laisvalaikis, senjoras, pensininkas, pensija<br>M.Patašiaus nuotr.
Senatvė, pensininkai, skurdas, vargas, sveikata<br>M.Patašiaus nuotr.
Senatvė, pensininkai, skurdas, vargas, sveikata<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Virginija Šimkūnienė, atspindziai.lt

Nov 12, 2020, 8:16 PM

Redakcijos svečias pasakojo, kad jis turintis 3 stuburo išvaržas ir prieš kelias dienas, namuose, kai jis lenkėsi kažką pakelti ar paimti, jį tiesiog surakino skausmas.

Tuomet, pasak A. S., jam žmona suleido vaistų nuo skausmo, šiek tiek palengvėjo ir jis atvyko į Kaišiadorių ligoninės priimamąjį. „Čia mane irgi labai abejingai sutiko. Pirmiausiai darbuotojos liepė pasirašyti raštą, ar aš nesergu koronavirusu. Dar pagrasino, jei meluosiu, atsakysiu kaip reikia, teisiškai. O aš tai nekarščiuoju, nekosčiu, neturiu koronaviruso pažymių. Juk nesityriau, iš kur man žinoti, ar aš sergu.

Pasakiau, kad man stipriai skauda nugarą ir viskas“, – sakė vyras. Į klausimą, ar jam buvo suteikta kokia pagalba, A. S. atsakė, jog jam neatlaikė nervai, nieko jis nepildė nei pasirašė. „Nuvykau į vaistinę, farmacininkė patarė, kokius vaistus naudoti. Nusipirkau ir gydysiuosi pats. Bet už ką mes tuos mokesčius mokame, kad negaliu gauti pagalbos“, – sakė senjoras.

Dėl pareikštų pretenzijų mes kalbinome medikus. Kaišiadorių PSPC registratūros numeriu atsiliepusi moteris prisistatė D. Matorkienė. Ji patikino, kad registratūra pradeda dirbti nuo 7.30 val. „Rytiniu laiku dirba dvi darbuotojos, popietiniu – viena, į skambučius atsakome iki 18 valandos“, – sakė registratorė. Kaišiadorių PSPC direktorė Virginija Dranginienė, sužinojusi, kad pacientas neprisiskambino šeimos gydytojai A. Merkienei, patikslino, kad gydytoja pirmadieniais dirba nuo 12 iki 18 valandos.

„Tad gydytoja iš ryto negalėjusi atsiliepti, nes jos tiesiog nebuvo darbe“. – sakė direktorė. Vėliau V. Dranginienė paprašė paciento telefono numerio, kurį mes gavome iš A. S. Po kiek laiko ji perskambino į redakciją ir patikino, kad pirmadienio rytą iš šio telefono numerio niekas į PSPC neskambino. Tada atėjo eilė mums paklausti piliečio, iš kokio telefono jis skambino į Kaišiadorių PSPC. Vyras paaiškino, jog iš laidinio, bet teigė, kad neprisimenantis telefono numerio. (Keista, nes savo mobiliojo telefono numerį vyras padiktavo iš karto, niekur net nepasižiūrėjęs – autorės pastaba).

Tada redakcija susisiekė su Kaišiadorių ligoninės direktore Edita Skarakodiene. Priėmimo skyriaus darbuotojų kalbinti negalėjome, nes vyras neįvardijo pavardėmis, kas dirbo, kai jis lankėsi ten pirmadienio rytą. Direktorė E. Skarakodienė nelabai nustebo dėl skundo.

„Žmonės nekantrūs, pikti, skundžiasi, kas gali. Sako, kad jiems nervai „nelaiko“, o mums, medikams, tai turi visais atvejais „laikyti“, – sakė direktorė. Ji pabrėžė, kad pilietis iš Rumšiškių seniūnijos, kaip ir visi į medicinos įstaigą besikreipiantys pacientai, esant pandemijai turi užpildyti anketą. „Ją sugalvojome ne mes, ji patvirtinta SAM.

Anketa vadinasi „Paciento patvirtinimas nesant COVID 19 ligos (koronaviruso infekcijos) atvejo rizikos“. Pildydamas anketą žmogus turi pažymėti ir patvirtinti, kad jam nebuvo nustatyta COVID 19 infekcija; kad jis neturėjo artimo sąlyčio su tikėtinu ar patvirtintu COVID 19 ligos atveju; kad 14 dienų laikotarpiu nekeliavo ar negyveno teritorijose , kur vyksta koronaviruso plitimas ir t. t.

Mūsų redakcijos svečias pats patikino, kad anketos nepildė ir neatsakė į klausimus. Todėl, kaip dabar aiškėja, jam ir nebuvo suteikta pagalba Priėmimo skyriuje.

Beje, kaip sakė „Atspindžiams“ Kaišiadorių PSPC direktorė V. Dranginienė, stuburo išvarža nėra priskiriama prie skubios būtinosios medicinos pagalbos atvejų.

„Žmogus galėjo pasidomėti kada šeimos gydytojas dirba, galėjo palaukti ir kreiptis gydytojos darbo laiku. Kaip supratau, pacientas yra pensininkas, jam nereikalingas nedarbingumo lapelis, tai tiesiog reikėjo šiek tiek kantrybės, supratingumo ir medicinos pagalba būtų buvusi suteikta“, – sakė PSPC vadovė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.