„Khan Academy Kids“
Tai populiarios JAV sukurtos nemokamos mokymosi platformos „Khan Academy“ versija mažiesiems. Teigiama, kad ją sukūrė Stendfordo universiteto švietimo specialistai. 2-6 metų vaikams skirtoje programėlėje švelnių spalvų gyvūnai kviečia vaikus mokytis matematikos pagrindų. Tiesa, gyvūnėliai visai nemažai kalba, tad pradžioje reikės vaikams padėti išversti užduotis, bet, neabejojame, mažieji greitai pramoks anglų kalbos pagrindų.
„Monster Math“
Suskaičiuokite monstrus ir skirtingais skaičiais pateikite jų sumą. Programėlė tiks jau skaičiuojantiems vaikams ar pradinukams, kurie mokosi sudėties pradmenų. Jei sunku suskaičiuoti mažulyčius viršuje pavaizduotus monstrus, galima spausti dešiniam kampe esantį mygtuką ir skaičius pasikeis.
„King of Math“
Pradžioje žaidimo teks įvesti žaidėjo vardą ir pasirinkti avatarą – paveikslėlį, kuo nori vaikas būti ekrane. Užduotys skirstomos į tris skirtingas: suskaičiuoti daiktus, sudėti skaičius arba užduočių rinkinys. Jos prasideda nuo labai lengvų – suskaičiuoti kamuoliukus iki sudėtingesnių, kai reikia nurodyti skirtumą tarp skaičių. Įdomu tai, kad fone skamba viduramžių stiliaus muzika, kuri taip pateisinga programėlės pavadinimą - „Matematikos karalius“.
„Kids Math“
Turbūt mažiausiai estetiškai patraukli programėlė, bet vaikai joje gauna tikrus iššūkius – per 30 sekundžių atsakyti į užduotį: sudėtį, atimtį ar net keletą veiksmų. Galima pasirinkti kitokio tipo užduotis: matematikos atminties ar kelių skaičių sudėties žaidimus. Tiks jau pradėjusiems skaičiuoti vaikams. Praėjus lengvesnes užduotis, keičiasi lygiai ir uždaviniai vis sunkėja.
„Moose Math“
Tai „Khan Academy“ kūrėjų programėlė skirta mažesniems skaičiuotojams. Viskas paremta nuotaikingu pasakojimu ir vaikams reikės suskaičiuot, kiek vaisių skiltelių įdėti norint pasigaminti vaisių kokteilį ar nupiešti reikiamą taškelių skaičių ant drugelio sparnų. Teigiama, kad programėlė skirta 3-7 metų vaikams.