Žmonių bankų aptarnavimo skyriuose mažėja

Baltijos šalių gyventojai vis daugiau domisi banko savitarnos paslaugomis – naudojasi elektronine bankininkyste, atsiskaito mokėjimo kortelėmis, ima ir įneša pinigus bankomatuose. Tuo tarpu lankymosi banko klientų aptarnavimo skyriuose skaičius dėsningai mažėja.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

2012-11-22 12:30, atnaujinta 2018-03-15 05:30

SEB bankų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje duomenimis, visose šalyse sparčiai didėja ir atsiskaitymo mokėjimo kortelėmis skaičius, ir grynųjų pinigų paėmimo iš bankomatų ar įmokėjimo į juos skaičius. Atsiskaitymo mokėjimo kortelėmis operacijų skaičius didėja sparčiau negu grynųjų pinigų operacijų naudojantis bankomatais skaičius: minėtu laikotarpiu atsiskaitymo mokėjimo kortelėmis skaičius didėja kelis kartus greičiau už grynųjų pinigų paėmimo iš bankomatų ar įmokėjimo į juos operacijų skaičių - 2,5 karto Lietuvoje ir Latvijoje, o Estijoje - net 4 kartus greičiau.

Visose Baltijos šalyse toliau populiarėja ir SEB bankų klientų naudojimasis elektronine bankininkyste. Labiausiai šis didėjimas matomas Lietuvoje – minėtu laikotarpiu naudojimasis elektroninės bankininkystės paslaugomis išaugo 11 proc., tačiau ir Latvijoje, ir Estijoje naudojimasis elektronine bankininkyste taip pat sparčiai auga (atitinkamai 9 proc. ir 7 proc.).

„Statistika rodo, kad Baltijos šalių gyventojai įvertina, kokiomis banko paslaugomis jiems yra patogiau ir greičiau naudotis savarankiškai, o kuriomis atvykus į banko padalinį. Todėl natūralu, kad klientų aptarnavimo skyriuose besilankančių gyventojų skaičius mažėja, tačiau banko padalinių vaidmuo ir toliau išlieka svarbus – čia žmonės kreipiasi, kai reikia pasitarti sudėtingesniais finansų valdymo klausimais: kaip geriau taupyti ir investuoti, gauti būsto ar vartojimo paskolą ir pan.“, – sako Virginijus Doveika, SEB banko prezidento pavaduotojas ir Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius.

Palyginus 2012 ir 2011 metų sausio–rugsėjo statistiką, matyti, kad labiausiai banko skyriuose besilankančių žmonių sumažėjo Estijoje – net 19 proc., Latvijoje šis mažėjimas siekia 8 procentus. Tik Lietuvoje apsilankymų banko skyriuose skaičius išliko beveik nepakitęs – padidėjo 1 procentu. Vis dėlto šis nedidelis augimas Lietuvoje, pasak V. Doveikos, nekeičia bendros Baltijos šalių tendencijos ir yra susijęs su banko „Snoras“ griūtimi.

Palyginus ilgesnio laikotarpio statistiką – 2010 ir 2012 metų pirmų devynių mėnesių – tampa akivaizdu, kad klientai rečiau užsuka į banko padalinius ir Lietuvoje. Net ir atsižvelgiant „Snoro“ griūties įtaką, apsilankymų banko padaliniuose skaičius yra 2 proc. šiemet mažesnis negu 2010 metais, o palyginus 2011–2010 metų atitinkamų laikotarpių statistiką, matyti, kad šis skaičius buvo mažesnis net 10 procentų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.