10 proc. respondentų yra pasiruošę tapti reguliariais pirkėjais nuo pat parduotuvių atidarymo dienos, o 3 iš 4 apklaustųjų norėtų pirmiausia apsipirkti, kad nuspręstų dėl tolesnio lankymosi, rodo „Nielsen“ atliktas internetinis pirkėjų tyrimas. Lietuviai yra susipažinę su prekės ženklu ir turi patirties apsiperkant šio tinklo prekybos centruose kitose šalyse.
Apklaustieji esą puikiai informuoti apie rinkos naujoką: tik 2 proc. respondentų nežino nieko apie šį prekybos centrą (įskaitant jo pavadinimą), lyginant su 12 proc. atsakiusiųjų praėjusiais metais.
29 proc. respondentų teigia, jog jie neseniai susidūrė su šiomis parduotuvėmis kitose šalyse (praėjusiais ir šiais metais), o 45 proc. respondentų žino prekybos centro pavadinimą, tačiau dar nėra jame pirkę.
„Matome, jog lietuviai labai gerai mus žino“, yra pirkę šio tinklo parduotuvėse tose šalyse ir jau turi susiformavusius lūkesčius. Žmonės tikisi išbandytiparduotuves jų miestuose ir pripažįsta, kad šis atėjimas gali pakeisti jų pirkimo įpročius. Tai reiškia, kad visuomenė yra puikiai pasiruošusi netrukus įvyksiančiam mūsų parduotuvių atidarymui“, – teigė generalinis „Lidl Lietuva“ direktorius Radostinas Dimitrovas Roussev-Peine'as.