Ir jie neprašovė – daugiau pirkėjų buvo apspitę lentynas, kur prekės nekainuoja nė euro. Nesvarbu, kad daugiausia tiek kainavo tik vaikiški drabužiai.
„Anūkei reikia drabužių, nes greitai juos išauga. Tik kažin ar ši greitai nesuplyš?“ – patampiusi palaidinę klausė Stanislava.
Priėjusi kita marijampolietė žinovės balsu dėstė, kad pigių drabužių anksčiau pirkusi „Pepco“ parduotuvėse Lenkijoje. Viską po pirmo skalbimo teko išmesti – susitraukė, išbluko. Vis dėlto Stanislava anūkei išsirinko kelis drabužėlius – juk taip nebrangu.
Anot kitos pirkėjos, 2,49 euro už antklodę – tikrai nedaug, bet geriau ji pasiieškosianti turgavietėje tarp dėvėtų drabužių.
„Ten daug kas po eurą, o čia palaidinė – pustrečio euro. Mūsų „skudurynų“ tikrai nenukonkuruos“, – įsitikinusi marijampolietė.
Panašių kalbų neseniai duris atvėrusioje parduotuvėje galima dažnai išgirsti. O „Pepco“ Lietuvoje per trejus metus planuoja atidaryti pusšimtį parduotuvių. Jos įsikurs Panevėžyje, Alytuje, Vilniuje, Kaune.
Mažmeninės prekybos tinklo „Pepco“, valdančio daugiau kaip 1200 parduotuvių keliose Vidurio Europos šalyse.