„Citadele“ banko klientams – iš klumpių verčiantis akibrokštas

„Ryte mėginau užsisakyti viešbutį atostogoms. Ir negalėjau susimokėti už jį banko kortele“, – piktinosi „Citadele“ klientas Audrius. Maža to, neveikia ir interneto bankas, ir mobilioji programėlė. O ir prie bankomatų nuskubėjus tenka tik trypčioti – grynųjų negausi, mat ir jie neveikia.

„Citadele“ savo interneto puslapyje 8 val. 30 min. pranešė, kad šiuo metu sutrikę atsiskaitymai mokėjimo kortelėmis, paslaugos bankomatuose, interneto bankas, mobilioji programėlė.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
„Citadele“ savo interneto puslapyje 8 val. 30 min. pranešė, kad šiuo metu sutrikę atsiskaitymai mokėjimo kortelėmis, paslaugos bankomatuose, interneto bankas, mobilioji programėlė.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Apr 18, 2018, 11:40 AM, atnaujinta Apr 18, 2018, 1:47 PM

„Citadele“ savo interneto puslapyje 8 val. 30 min. pranešė, kad šiuo metu sutrikę atsiskaitymai mokėjimo kortelėmis, paslaugos bankomatuose, interneto bankas, mobilioji programėlė.

Tiesa, Audrius už viešbutį mėgino atsiskaityti dar 7 val. 30 min.

„Dėl techninių kliūčių šiuo metu gali nepavykti atsiskaityti mokėjimo kortelėmis ir (ar) pasinaudoti paslaugomis bankomatuose, taip pat gali būti nepasiekiamas „Citadele“ interneto bankas ir mobilioji programėlė.

Atsiprašome už laikinus nepatogumus“, – buvo rašoma „Citadele“ puslapyje.

„Išties šiandien nuo ryto yra sutrikimų. Klientus informavome trumposiomis žinutėmis.

Nėra taip, kad išvis niekas neveiktų, tačiau ne visuomet pavyksta atsiskaityti kortelėmis ar prisijungti prie interneto banko“, – ryte lrytas.lt aiškino „Citadele“ Korporatyvinės komunikacijos departamento direktorė Rasa Petruškevičiūtė.

Ji sakė, kad specialistai aiškinasi priežastis ir skuba kuo greičiau išspręsti šias problemas. Kokios tos problemos, R.Petruškevičiūtė sakė negalinti atsakyti.

„O tai aš galėsiu kitą mėnesį nemokėti kortelės aptarnavimo mokesčio, jei man šiandien bankas neteikia paslaugų?

O kaip tie žmonės, kurie nuvažiavo į degalinę, prisipylė benzino ir turi tik „Citadele“ kortelę?“ – pyko į lrytas.lt paskambinęs Audrius.

13 val. 42 min. „Citadele“ bankas pranešė, kad techninės kliūtys pašalintos ir banko atsiskaitymai mokėjimo kortelėmis, paslaugos bankomatuose, interneto bankas ir mobilioji programėlė veikia, kaip įprastai.

„Klientus apie tai informuojame asmeniškai sms žinutėmis“, – paskelbė bankas. 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Lietuva tiesiogiai“: kokių klausimų vengia prezidentas G. Nausėda?