Antalijos oro uoste įstrigusių lietuvių košmaras baigėsi, tačiau atsirado naujų bėdų

Daugiau nei parą Antalijos (Turkija) oro uoste praleidę lietuviai vakar 18 val. 50 min. vietos laiku pakilo skrydžiui. Nepatogumų keleiviai patyrė ne tik dėl vėluojančio skrydžio, bet ir dėl pasimetusių lagaminų.

 Antalijos oro uoste įstrigę lietuviai sugrįžo namo<br> Skaitytojo nuotr.
 Antalijos oro uoste įstrigę lietuviai sugrįžo namo<br> Skaitytojo nuotr.
 Antalijos oro uoste įstrigę lietuviai sugrįžo namo<br> Skaitytojo nuotr.
 Antalijos oro uoste įstrigę lietuviai sugrįžo namo<br> Skaitytojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Sep 9, 2018, 12:39 PM, atnaujinta Sep 9, 2018, 1:14 PM

Skrydžio laukė ilgiau nei parą

Lietuviai nuo penktadienio (09.07) 11 valandos laukę „Small Planet“ skrydžio iš Antalijos į Lietuvą į lėktuvą buvo susodinti 18 val. 30 min. Lėktuvas pakilo 18 val. 50 min. Išskridimo laikas buvo nuolat keičiamas ir atidėliojamas.

Iš Antalijos į Lietuvą skridęs Marius teigė, kad keleiviams, skrydžio laukusiems oro uoste, visa informacija apie numatomą skrydžio laiką ir laiko pakeitimus buvo suteikta.

Tačiau keleiviai, kurie buvo išvežti į viešbutį, su skrydžio laiku susijusios informacijos neturėjo.

Kur lagaminai – neaišku?

Dalis keleivių, kurie į Lietuvą buvo išskraidinti šeštadienį ryte patyrė sunkumų dėl pasimetusių lagaminų. Rytiniu skrydžiu į Lietuvą išskrido apie 40 keleivių iš visų 180 atšaukto skrydžio laukusių žmonių. 

Socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje viena iš šeštadienį ryte skridusių keleivių dalijosi informacija, kad, nusileidus Vilniuje, lagaminų teko laukti dvi valandas.

Po 2 laukimo valandų pavyko atgauti vieną iš dviejų lagaminų. Oro uosto personalas informavo, kad nėra aišku, kur yra antrasis lagaminas.

Todėl belieka laukti ir nesitikėti, kad lagaminą pavyks atgauti tą pačią dieną.

Su panašia situacija susidūrė ir dar apie 20 keleivių.

Vakariniu skrydžiu iš Antalijos skridęs Marius patikino, kad jam ir kartu su juo skridusiems 3 bendrakeleiviams jokių problemų dėl lagaminų patirti neteko. Vyras negirdėjo, kad sunkumų būtų patyrę ir kiti lėktuvu skridę lietuviai.

Keleivių teises gina įstatymas

Remiantis Europos Sąjungos oro transporto keleivių teisėmis, jeigu lėktuvo skrydis buvo atšauktas arba atidėtas, keleiviai turi teisę į kompensaciją.

Skrydžio vėlavimo atveju į kompensaciją gali pretenduoti keleiviai, kurie skrydžio tikslą pasiekia vėluodami daugiau nei 3 valandas.

Kompensaciją dėl skrydžio atšaukimo galima pateikti, kai apie atšauktą skrydį informuojama, likus mažiau nei 14 dienų iki skrydžio.

Skrydžio kompensacijos dydis siekia 250-600 eurų. Kompensacija priklauso nuo skrydžio atstumo, vėlavimo trukmės, oro sąlygų skrydžio dieną ir kitų iš anksto nenumatytų aplinkybių, kurios galėjo sutrukdyti skrydžiui.

Pretenziją dėl kompensacijos galima pateikti tiesiogiai avialinijų kompanijai arba per tarpininkus, teikiančius pretenzijų teikimo paslaugas.

Tarpininkai įprastai dirba komiso pagrindu.

Pavyzdžiui, yra įmonių, kurios pateikia kliento pretenziją nemokamai. Jei pretenzija išsprendžiama sėkmingai ir pavyksta gauti kompensaciją, mokestis siekia 25 proc. kompensacijos sumos + PVM.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.