Sukčiai nusitaikė į banko klientus – įspėja apie netikras žinutes

SEB banko klientai raginami būti budrūs ir nepakliūti į sukčių pinkles.

Sukčių trumposios žinutės informuoja apie tai, kad klientas gavo pranešimą, kuris neva yra pridėtoje nuorodoje.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Sukčių trumposios žinutės informuoja apie tai, kad klientas gavo pranešimą, kuris neva yra pridėtoje nuorodoje.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jul 30, 2019, 1:44 PM

Mat plinta neva iš SEB banko siunčiami pranešimai trumposiomis SMS žinutėmis. Taip sukčiai siekia gauti klientų prisijungimo prie el. bankininkystės duomenis, perspėja SEB bankas.

Sukčių trumposios žinutės informuoja apie tai, kad klientas gavo pranešimą, kuris neva yra pridėtoje nuorodoje.

Bankas rekomenduoja neatidarinėti nuorodų SMS žinutėse, o atidarius interneto banko puslapį patikrinti naršyklės adreso lauką: el. bankininkystės sistemos visada naudoja saugų SSL/TLS ryšio protokolą, adreso pradžioje būtinai yra https ir galima patikrinti svetainės sertifikatą. Suklastotų svetainių adreso pradžia dažniausiai būna http (be „s“).

„Swedbank“ prieš savaitę taip pat informavo, kad banko klientai gauna el. pašto pranešimus, turinčius sukčiavimo požymių. Laiške nurodoma, kad mokėjimo pavedimas nebuvo įvykdytas ir prašoma atidaryti prisegtas bylas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.