SEB klientams grąžinti per klaidą nuskaičiuoti pinigai

SEB banko klientams, kuriems praėjusį sekmadienį dėl techninės klaidos buvo dar kartą nurašytos lėšos už dalį liepos operacijų, pinigai grąžinti tą pačią dieną, pranešė bankas. 

Apie mokesčio netaikymą bankas klientus artimiausiomis dienomis informuos asmeniškai SMS žinutėmis, pranešimu interneto banke arba elektroniniais laiškais.<br>V.Balkūno nuotr.
Apie mokesčio netaikymą bankas klientus artimiausiomis dienomis informuos asmeniškai SMS žinutėmis, pranešimu interneto banke arba elektroniniais laiškais.<br>V.Balkūno nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Oct 14, 2019, 2:39 PM

„Klaidą skubiai ištaisėme ir lėšas klientams grąžinome tą pačią dieną. Atsiprašome jų dar kartą, ir, atsižvelgdami į galimai patirtus nepatogumus, su šia situacija susidūrusiems privatiems klientams netaikysime paslaugų plano vieno mėnesio mokesčio arba minimalaus pagrindinių banko paslaugų vieno mėnesio mokesčio“, – pranešime sako SEB Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius Vaidas Žagūnis.

Apie mokesčio netaikymą bankas klientus artimiausiomis dienomis informuos asmeniškai SMS žinutėmis, pranešimu interneto banke arba elektroniniais laiškais. 

 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.