„Norėjau atsiskaityti už maisto produktus, bet negalėjau, nes nė vienas kortelių skaitytuvas neveikė.
Aplink žmonės taip pat buvo sutrikę – negalėjo atsiskaityti nei „Luminor“, nei „Revolut“ kortelėmis. Savitarnos kasose susidarė eilė.
Aš pats bandžiau apsipirkti „Rimi“, o kai nepavyko, nuėjau į greta esančią „Maximą“, bet ir joje buvo tas pats. Tik jos kasininkė jau žinojo, kad neveikia atsiskaitymai – įspėjo, kad nepavyks, nebent būtų kantrybės laukti. Palikau prekes ir alkanas grįžau namo.
Kortelių aparatai ilgai skanuodavo, kol galiausiai išmesdavo įrašą apie klaidą“, – pasakojo kitas į redakciją paskambinęs žmogus.
Kas gi nutiko?
Anot „Iki“ tinklo atstovės Vaidos Budrienės, iš tiesų atsiskaitymai pakibo ir „Luminor“, ir „Revolut“ kortelėmis.
„Apklausiau septynias mūsų tinklo parduotuves, ir visos patvirtino, kad yra keblumų. Tačiau nežinome, kodėl taip yra. Tikėtina, kad tai bankų problemos“, – sakė V.Budrienė.
Pasak „Luminor“ atstovės Indrės Baltrušaitienės, atsiskaitymų sutrikimai nėra susiję su kokiais nors incidentais būtent šiame banke.
„Pas mus nėra sutrikimų. Kiek man žinoma, sutrikimai yra pačiuose prekybos centruose – „Maximoje“, „Rimi“ ir kituose“, – patikino „Luminor“ banko atstovė.
Pasak „Rimi“ atstovės Renatos Keršienės, kol kas tinklas dar nesulaukė klientų nusiskundimų.
„Aiškinamės su IT skyriumi. Vieno incidento jau būta savaitės pradžioje, tad kol kas nežinia, kas vyksta dabar“, – sakė ji.
Anot „Maxima“ atstovės Ernestos Dapkienės, šio tinklo IT specialistai išsiaiškino, kad sutrikimų būta gerą valandą. Jie buvo susiję su išorinio atsiskaitymo paslaugų tiekėjo problemomis.
„Revolut“ komunikacijos vadovė Baltijos šalims Ingrida Daunaravičienė patikino, kad šio banko sistemoje sutrikimų nėra.