Pakibo atsiskaitymai „Luminor“ banko kortelėmis – neveikia ir „Revolut“

„Nei „Rimi“, nei „Iki“ neįmanoma atsiskaityti „Luminor“ banko kortele bei „Revolut“. Esu piktas – pirkiniai taip ir liko gulėti kasoje. Ko gero, yra ir be manęs daugiau tokių, kurie iš parduotuvės išėjo be prekių“, – piktinosi lrytas.lt skaitytojas.

Pasak I.Baltrušaitienės, atsiskaitymų sutrikimai nėra susiję su kokiais nors incidentais „Luminor“ banke banke.<br> J.Stacevičiaus asociatyvi nuotr.
Pasak I.Baltrušaitienės, atsiskaitymų sutrikimai nėra susiję su kokiais nors incidentais „Luminor“ banke banke.<br> J.Stacevičiaus asociatyvi nuotr.
Ketvirtadienį ne visi pirkėjai turėjo galimybę atsiskaityti už prekes.<br> V.Skaraičio nuotr. 
Ketvirtadienį ne visi pirkėjai turėjo galimybę atsiskaityti už prekes.<br> V.Skaraičio nuotr. 
„Rimi“ parduotuvėse taip pat priimamos buvo ne visų bankų kortelės.<br> V.Ščiavinsko asociatyvi nuotr. 
„Rimi“ parduotuvėse taip pat priimamos buvo ne visų bankų kortelės.<br> V.Ščiavinsko asociatyvi nuotr. 
Atsiskaitymai strigo ir „Iki“ parduotuvėse.<br> V.Balkūno asociatyvi nuotr.
Atsiskaitymai strigo ir „Iki“ parduotuvėse.<br> V.Balkūno asociatyvi nuotr.
Pirkėjams tenka išsigryninti pinigų – ne visų bankų kortelėmis galima atsiskaityti parduotuvėse.<br> G.Bitvinsko nuotr.
Pirkėjams tenka išsigryninti pinigų – ne visų bankų kortelėmis galima atsiskaityti parduotuvėse.<br> G.Bitvinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Lrytas.lt

Nov 5, 2020, 12:42 PM, atnaujinta Nov 5, 2020, 1:37 PM

„Norėjau atsiskaityti už maisto produktus, bet negalėjau, nes nė vienas kortelių skaitytuvas neveikė.

Aplink žmonės taip pat buvo sutrikę – negalėjo atsiskaityti nei „Luminor“, nei „Revolut“ kortelėmis. Savitarnos kasose susidarė eilė.

Aš pats bandžiau apsipirkti „Rimi“, o kai nepavyko, nuėjau į greta esančią „Maximą“, bet ir joje buvo tas pats. Tik jos kasininkė jau žinojo, kad neveikia atsiskaitymai – įspėjo, kad nepavyks, nebent būtų kantrybės laukti. Palikau prekes ir alkanas grįžau namo.

Kortelių aparatai ilgai skanuodavo, kol galiausiai išmesdavo įrašą apie klaidą“, – pasakojo kitas į redakciją paskambinęs žmogus.

Kas gi nutiko?  

Anot „Iki“ tinklo atstovės Vaidos Budrienės, iš tiesų atsiskaitymai pakibo ir „Luminor“, ir „Revolut“ kortelėmis.

„Apklausiau septynias mūsų tinklo parduotuves, ir visos patvirtino, kad yra keblumų. Tačiau nežinome, kodėl taip yra. Tikėtina, kad tai bankų problemos“, – sakė V.Budrienė.

Pasak „Luminor“  atstovės Indrės Baltrušaitienės, atsiskaitymų sutrikimai nėra susiję su kokiais nors incidentais būtent šiame banke.

„Pas mus nėra sutrikimų. Kiek man žinoma, sutrikimai yra pačiuose prekybos centruose – „Maximoje“, „Rimi“ ir kituose“, – patikino „Luminor“ banko atstovė.

Pasak „Rimi“ atstovės Renatos Keršienės, kol kas tinklas dar nesulaukė klientų nusiskundimų.

„Aiškinamės su IT skyriumi. Vieno incidento jau būta savaitės pradžioje, tad kol kas nežinia, kas vyksta dabar“, – sakė ji.

Anot „Maxima“ atstovės Ernestos Dapkienės, šio tinklo IT specialistai išsiaiškino, kad sutrikimų būta gerą valandą. Jie buvo susiję su išorinio atsiskaitymo paslaugų tiekėjo problemomis.   

 „Revolut“ komunikacijos vadovė Baltijos šalims Ingrida Daunaravičienė patikino, kad šio banko sistemoje sutrikimų nėra.  

 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
Gyvai: Honest Insights in Sustainability Reporting