Siuntą greičiau gauna iš Kinijos nei iš už kelių kilometrų gyvenančio prekiautojo: ministras vėlavimus teisina pertvarka

Žmonių skundai dėl sutrikusio pašto darbo nesiliauja. Klientai skundžiasi siuntinių nesulaukiantys savaitėmis. Lietuvos paštas teisinasi, kad kovą pereita prie išmanaus siuntų skirstymo. Neįprastai šiam laikotarpiui šoktelėjo ir siuntinių kiekiai, todėl, esą, nesklandumų ir neišvengta. Lietuvos paštas ramina – nesklandumai laikini. Dovanos ir sveikinimai Velykoms, esą, adresatus pasieks laiku.

Žmonių skundai dėl sutrikusio pašto darbo nesiliauja.<br>T.Bauro nuotr.
Žmonių skundai dėl sutrikusio pašto darbo nesiliauja.<br>T.Bauro nuotr.
Žmonių skundai dėl sutrikusio pašto darbo nesiliauja.<br>T.Bauro asociatyvi nuotrauka
Žmonių skundai dėl sutrikusio pašto darbo nesiliauja.<br>T.Bauro asociatyvi nuotrauka
Žmonių skundai dėl sutrikusio pašto darbo nesiliauja.<br>T.Bauro nuotr.
Žmonių skundai dėl sutrikusio pašto darbo nesiliauja.<br>T.Bauro nuotr.
Žmonių skundai dėl sutrikusio pašto darbo nesiliauja.<br>G.Bitvinsko nuotr.
Žmonių skundai dėl sutrikusio pašto darbo nesiliauja.<br>G.Bitvinsko nuotr.
A.Sungailienė<br>Stop kadras
A.Sungailienė<br>Stop kadras
Panevėžietė Stasė.<br>Stop kadras
Panevėžietė Stasė.<br>Stop kadras
M.Skuodis.<br>Stop kadras
M.Skuodis.<br>Stop kadras
V.Burneikienė<br>Stop kadras
V.Burneikienė<br>Stop kadras
Žmonių skundai dėl sutrikusio pašto darbo nesiliauja.<br>Stop kadras
Žmonių skundai dėl sutrikusio pašto darbo nesiliauja.<br>Stop kadras
Žmonių skundai dėl sutrikusio pašto darbo nesiliauja.<br>Stop kadras
Žmonių skundai dėl sutrikusio pašto darbo nesiliauja.<br>Stop kadras
Žmonių skundai dėl sutrikusio pašto darbo nesiliauja.<br>Stop kadras
Žmonių skundai dėl sutrikusio pašto darbo nesiliauja.<br>Stop kadras
Daugiau nuotraukų (11)

Dominyka Bukšaitytė

2021-03-30 11:27

Ant ūkininkės iš Panevėžio rajono stalo šūsnis siųsti paruoštų vokų. Juose pomidorų sėklos. Ūkininkė savo atrinktas sėklas klientams siunčia į įvairius Lietuvos kampelius. Moteris nerimauja, ar visos siunčiamos prekės žmones pasieks laiku.

„Pas mus yra seklytės, jas jau reikia sėti, o žmonės juokiasi, sako, rasoda man jau ateis, kol jų sulauksiu“, – „Lietuvos ryto“ televizijai kalbėjo ūkininkė Vilma Burneikienė.

Ūkininkė sako ne pirmus metus su klientais dalijasi savo atrinktomis sėklomis. Esą taip, kaip šiemet, nėra buvę, kad siuntinukas voke klientui vos už kelių kilometrų keliautų savaitę ir ilgiau. Moteris sako – žmonės yra negavę sėklų, išsiųstų dar kovo pirmosiomis dienomis. Ūkininkė svarsto, kas būtų, jei laiku nepasiektų svarbūs dokumentai ar, pavyzdžiui, galintys sugesti produktai.

„Pašto darbas labai vėluoja, žmonės pikti, nuolat sulaukiu žinučių, skambučių, kur mano laiškas, ar išsiuntėte. Nežinau, ar taip gali būt, kad laiškas Lietuvoje eina ilgiau negu iš užsienio – iš Kinijos kartais greičiau gaunu siuntą negu čia, beveik po mėnesį reikia žmogui laukti, tai tikrai pikta“, – pasakojo moteris.

Lietuvos paštas tvirtina , kad kovą pereita prie automatizuoto ir centralizuoto siuntų skirstymo. Siuntų srautai ženkliai išaugę, tad ir nesklandumų neišvengta.

„Turėjome labai ženklų skaičių siuntų, kurios nebuvo priskirtos teisingiems adresatams, ir jeigu iki šiol neretai patys laiškininkai tiesiog mintinai žinodavo mūsų gyventojus ir net tada, kai adresas būdavo netikslus, laiškas pasiekdavo adresatą greitai, dabar gi teko šiame laikotarpyje ieškoti šitų adresatų ilgiau“, – „Lietuvos ryto“ televizijai sakė Lietuvos pašto generalinė direktorė Asta Sungailienė.

Artimiesiems atvirukus Velykoms ketinanti siųsti panevėžietė Stasė viliasi, kad sveikinimai pasieks laiku. „Žmonės laukia, ypač senesni – juk ne visi moka tuo internetu naudotis. Siuntos vėluoja, o juk kas vaistus siunčia, kas dovanėles iš užsienio siunčia – ir negauna, laiškai taip pat vėluoja“, – guodėsi moteris.

„Sakykime, dukrai siųsčiau pasveikinimą ir norėčiau, kad ji gautų būtent tą dieną, o ji gautų 10 dienų ar mėnesiu vėliau – na tikrai būtų nesmagu“, – svarstė kita panevėžietė Danutė.

Lietuvos paštas tvirtina, kad nesklandumai laikini. Tačiau žmonių skundai dėl vėluojančių siuntų nesiliauja.

„Aš neslėpsiu, kad girdžiu labai daug nusiskundimų, asmeniškai gaunu žinučių įvairiais kanalais. Yra pašto vadovybei iškelti tikslai, ką reikėtų padaryti, ir tikrai reikia suteikti daugiau laiko, juolab, kad matau, jog visa vadovybė deda maksimalias pastangas, kad šituos nesklandumus spręstų.

Čia nereikia pamiršti vieno dalyko – mūsų paštas buvo, pasirodo, paskutinis paštas Europoje, kur laiškai, siuntos buvo skirstomos rankiniu būdu“, – „Lietuvos ryto“ televizijai kalbėjo Susisiekimo ministras Marius Skuodis.

Lietuvos pašto duomenimis, per du pirmus šių metų mėnesius, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, Lietuvoje siuntinių skaičius išaugo beveik 70 procentų. Siuntų iš užsienio kiekis kone 40 procentų didesnis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.