Šįryt 09:30 val. sutriko „Smart-ID“ veikimas Lietuvoje.
Dėl to gali kilti sunkumų prisijungiant prie el. bankininkystės ar kitų paslaugų, kurioms reikalingas „Smart-ID“.
Šią paslaugą teikiančios bendrovės „SK ID Solutions“ specialistai aiškinasi priežastis ir sprendžia problemą, kad „Smart-ID“ sklandžiai veiktų kuo greičiau.
„SK ID Solutions“ atsiprašo „Smart-ID“ naudotojų, kurie dėl sutrikimo patiria nepatogumų.
„Trečiadienio ryte mėginau prisijungti prie „Swedbank“ banko, tačiau „Smart-ID“ išmeta informaciją, jog paslauga laikinai nepasiekiama“, – informavo vilnietė Emilija.
„Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius portalui lrytas.lt patvirtino, jog sutrikęs „Smart-ID“ veikimas, tačiau prie elektroninės bankininkytės klientai gali prisijungti kitokiais būdais: PIN generatoriumi, autentifikavimu biometriniais duomenimis, mobiliuoju parašu. Pats bankas neturi žinių, kada ši problema bus sutvarkyta.
Gyventojams šiuo metu nepavyksta prisijungti ir prie kitų šalies bankų.
„Luminor“ banko atstovė Agnė Mažeikytė lrytas.lt taip pat sakė, jog klientai pranešė, kad ši paslauga neveikia. A.Mažeikytė patikino, kad neturi žinių, kada galėtų vėl pradėti veikti „Smart-ID“.
„SEB“ banko klientai taip pat susiduria su nesklandumais, tačiau portalui lrytas.lt kol kas nepavyko susisiekti su šio banko atstovais.
BNS pranešė, kad visi „Smart-ID“ naudotojai jau gali naudotis paslaugomis.
„Smart-ID“ veikimas atkurtas 11:00. Paslaugos veikia stabiliai. Sunkumų prisijungiant daliai vartotojų kilo dėl tinklo infrastruktūros sutrikimų“, – sako paslaugą teikiančios bendrovės „SK ID Solutions“ verslo vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas.