Už kelionę suploję 2 tūkst. eurų lieja apmaudą: pasigavo infekciją, organizatorius liepė sumokėti papildomai

Už 2 tūkst. eurų su drauge nusipirkęs kelionę iš kelionių organizatoriaus „Tez Tour“ portalo lrytas.lt skaitytojas lieja apmaudą. Vos atvažiavęs į „Senza Garden Hotel“ viešbutį Turkijoje, jis pasigavo kojų infekciją.

Vos atvažiavęs į viešbutį, vyras pasigavo kojų infekciją.<br>Lrytas.lt koliažas
Vos atvažiavęs į viešbutį, vyras pasigavo kojų infekciją.<br>Lrytas.lt koliažas
Stebėjosi, kad tai neva 5 žvaigždučių viešbutis.<br>Skaitytojo nuotr.
Stebėjosi, kad tai neva 5 žvaigždučių viešbutis.<br>Skaitytojo nuotr.
Stebėjosi, kad tai neva 5 žvaigždučių viešbutis.<br>Skaitytojo nuotr.
Stebėjosi, kad tai neva 5 žvaigždučių viešbutis.<br>Skaitytojo nuotr.
Stebėjosi, kad tai neva 5 žvaigždučių viešbutis.<br>Skaitytojo nuotr.
Stebėjosi, kad tai neva 5 žvaigždučių viešbutis.<br>Skaitytojo nuotr.
Vos atvažiavęs į viešbutį, vyras pasigavo kojų infekciją.<br>Skaitytojo nuotr.
Vos atvažiavęs į viešbutį, vyras pasigavo kojų infekciją.<br>Skaitytojo nuotr.
Stebėjosi, kad tai neva 5 žvaigždučių viešbutis.<br>Skaitytojo nuotr.
Stebėjosi, kad tai neva 5 žvaigždučių viešbutis.<br>Skaitytojo nuotr.
Vos atvažiavęs į viešbutį, vyras pasigavo kojų infekciją.<br>Skaitytojo nuotr.
Vos atvažiavęs į viešbutį, vyras pasigavo kojų infekciją.<br>Skaitytojo nuotr.
Stebėjosi, kad tai neva 5 žvaigždučių viešbutis.<br>Skaitytojo nuotr.
Stebėjosi, kad tai neva 5 žvaigždučių viešbutis.<br>Skaitytojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (8)

Lrytas.lt

Aug 17, 2022, 1:55 PM

Vyras tikino nesulaukęs pagalbos iš kelionių organizatoriaus. „Paprašiau, kad mus perkeltų į kitą viešbutį, nes čia labai dideli atstumai ir kojos vaikštant kraujuoja, bet kelionių organizatorius nelabai reagavo. Siūlė kelis variantus, bet visur reikėjo papildomai susimokėti.

Mūsų viešbutis dar ir purvinas, nors jis neva yra 5 žvaigždučių. Dar skelbiama, kad jame yra „ultra viskas įskaičiuota“, bet iš tikrųjų už beveik viską reikia mokėti – labai apgaulinga. Nors važiuojame į Turkiją ne pirmą kartą ir esame susitaikę, kad ne viskas ten taip švaru, kaip pas mus Lietuvoje, bet čia jau labai prastai“, – skundėsi keliautojas.

Kelionių organizatoriaus „Tez Tour“ Viešųjų ryšių ir rinkodaros skyriaus vadovė Inga Aukštuolytė portalui lrytas.lt patikino, kad ši situacija žinoma tiek kelionių organizatoriui, tiek viešbučiui. Ji teigė, kad nuolat bendraujama su pačiu keliautoju ir ieškoma būdų, kaip jam šioje situacijoje padėti.

„Ieškodami geriausio sprendimo, pasiūlėme keliautojui dvi galimybes: aptarnavimą kambaryje, kad jam nereikėtų vaikščioti, arba apgyvendinimą kitame viešbutyje už papildomą mokestį, tačiau keliautojas atsisakė.

Kadangi šiuo metu yra pats vasaros atostogų sezono įkarštis ir viešbučiai pilnai apgyvendinti, todėl neturėjome galimybės už tą pačią kainą perkelti jo į tokio paties lygio viešbutį, taip pat esantį ant jūros kranto“, – dėstė I.Aukštuolytė.

Atstovės teigimu, viešbutis šiuo metu taip pat vertina šio keliautojo skundą. Pasak I.Aukštuolytės, iki šiol kelionių organizatorius dar nėra gavęs tikslios keliautojo diagnozės iš medikų.

Ji taip pat patikino, kad kol kas tai yra toks vienintelis pasitaikęs atvejis – panašių nusiskundimų dėl šio viešbučio iš keliautojų nebuvo sulaukta.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.