Vyriškis aiškino, kad yra buvęs „Perlas Energija“ klientas. Šiam tiekėjui nutraukus fiksuotos kainos sutartis skaitytojas pasirinko kitą – „Enefit“. Tačiau vyras ir vėl neišvengė bėdų.
„Laiku deklaravau elektros rodmenis ir spalio pradžioje turėjau sulaukti sąskaitos.
„Perlas Energija“ pažadėjo kompensuoti 0,0631 Eur/kWh, bet reikia į jų puslapį įkelti kito elektros tiekėjo sąskaitą. Deja, bet „Enefit“ iki pat šiandien, spalio 17 dienos, neatsiunčia minėtos sąskaitos, o apmokėti sąskaitai liko tik dvi savaitės.
Prisiskambinti į „Enefit“ sudėtinga, pavyko tik iš trečio karto ir ilgai laukiant, neva daug klientų skambina. Jie kalbėjo apie kažkokius sistemos trikdžius, žadėjo per savaitę atsiųsti sąskaitą. Jų puslapyje taip pat buvo apie tai kažkokia informacija, atsiprašymas už nepatogumus“, – pasakojo jis.
„Enefit“ interneto puslapyje toks pranešimas iš tiesų yra. Jis skamba taip: „Sąskaitos už rugsėjo mėnesio paslaugas Jus pasieks per artimiausias kelias dienas, atsiprašome už vėlavimą. Sąskaitą atsiųsime į Jūsų elektroninį paštą, ją taip pat matysite ir „Enefit“ savitarnos skiltyje „Sąskaitos“ ne vėliau nei iki šios savaitės pabaigos.“
Tačiau vyriškis vis tiek yra nepatenkintas sukeltais nepatogumais: „Klientai jau ir taip yra išvarginti visų perėjimų pas kitus tiekėjus, o dabar vėl turi naujų rūpesčių. Įdomu, kas nutiko, ar vėl nebuvo pasiruošta iš anksto?“
Portalui lrytas.lt „Enefit“ vadovas Vytenis Koryzna teigė, kad iki sekmadienio, spalio 16 dienos, beveik visus „Enefit“ klientus jau pasiekė sąskaitos už rugsėjo mėnesio paslaugas. Šiuo metu sąskaitos išrašytos daugiau nei 97 proc. klientų. Patikinta, kad likusios sąskaitos klientus turėtų pasiekti per artimiausias valandas.
O, įmonės teigimu, tokia susiklosčiusi situacija neturėtų gyventojų stebinti, mat į mėnesio pradžią „sukrito“ nemažai savaitgalių.
„Toks vėlavimas kartais nutinka, kai nuo duomenų gavimo iš ESO iki einamo mėnesio 10 dienos lieka mažiau nei 5 darbo dienos, per kurias turime atlikti duomenų patikrinimą bei sąskaitų formavimą. Šį mėnesį šiems darbams turėjome tik dvi darbo dienas, todėl iš karto apie tai informavome klientus savo interneto svetainėje bei savitaros portale“, – rašoma atsakyme.
Su lrytas.lt kalbėjęsis vyriškis popiet aiškino, kad savitarnos svetainėje sąskaitą jau mato, tačiau jos atidaryti vis tiek niekaip nepavyksta.
Be to, jis popiet sulaukė ir el. laiško su atsiprašymu, jog dėl techninių nesklandumų vėluojama pateikti sąskaitą. Informuota, kad apmokėjimo terminas bus pratęstas iki lapkričio 30 d.
„Enefit“ patikslino, kad sistema veikia be sutrikimų, o suformuotų sąskaitų savitarnos svetainėje atidaryti negalima iki tol, kol jos nepasiekia klientų el. paštu.