Infliacija Lenkijoje spalį pasiekė 17,9 proc. ir, manoma, toliau didės.
Konsultacijų įmonės „Bain & Company“ pranešime sakoma, kad 45 proc. respondentų planuoja pirkti pigesnes dovanas savo šeimų nariams. „Šiemet lenkai dovanų ieškos pigesnių prekių kategorijose ir vietoj brangių kvepalų, papuošalų ar kompiuterių žaidimų dažniau rinksis saldumynus, knygas, sporto aksesuarus ar dovanų korteles“, – rašoma „Bain & Company“ pirmadienį paskelbtoje ataskaitoje.
Mažinti dovanų skaičių vienam asmeniui planuoja apie 36 proc. lenkų, o 33 proc. teiks dovanas mažiau žmonių.
Pasak bendrovės, kylančios kainos, gresianti ekonomikos krizė ir susirūpinimas dėl darbo vietų stabilumo verčia Lenkijos vartotojus atsargiau vertinti savo išlaidas. „Mūsų apklausa rodo, kad daugiau nei 60 proc. lenkų nerimauja dėl kylančių kainų ir dauguma jau apribojo savo išlaidas“, – parašė „Bain & Company“ jaunesnysis partneris Patrykas Rudnickis.