Sutrikus „Ikea“ kasos aparatams klientai negalėjo atsiskaityti už pirkinius: dalis papietavo nemokamai

Antradienį Vilniaus „Ikea“ parduotuvėje sutrikus kasos aparatams klientai negalėjo atsiskaityti už pirkinius, dalis jų dėl to net papietavo nemokamai.

Antradienį dėl kurį laiką Vilniaus „Ikea“ parduotuvėse sutrikusių kasos aparatų klientai negalėjo atsiskaityti už pirkinius.<br>Lrytas.lt koliažas.
Antradienį dėl kurį laiką Vilniaus „Ikea“ parduotuvėse sutrikusių kasos aparatų klientai negalėjo atsiskaityti už pirkinius.<br>Lrytas.lt koliažas.
Antradienį dėl kurį laiką Vilniaus „Ikea“ parduotuvėse sutrikusių kasos aparatų klientai negalėjo atsiskaityti už pirkinius.<br>Skaitytojos nuotr.
Antradienį dėl kurį laiką Vilniaus „Ikea“ parduotuvėse sutrikusių kasos aparatų klientai negalėjo atsiskaityti už pirkinius.<br>Skaitytojos nuotr.
IKEA parduotuvė prieš atidarymą. Prekių vežimėlis<br>V.Balkūno nuotr.
IKEA parduotuvė prieš atidarymą. Prekių vežimėlis<br>V.Balkūno nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

2023-04-04 13:01, atnaujinta 2023-04-04 14:49

Portalą lrytas.lt vilnietė Evelina 12 val. informavo apie neveikiančias Vilniaus „Ikea“ parduotuvės kasas. Anot jos, klientai negalėjo susimokėti nei už maistą, nei už baldus ar kitas prekes.

„Niekas neveikia. Žmonės stovi ir laukia eilėse“, – teigė ji.

„Kadangi sumokėti nebuvo įmanoma, stovėjusiems eilės pradžioje maistą dalijo nemokamai. Tai su kolegomis pietus pavalgėme nemokamai. Bet toliau eilėje stovėjusiems garsiakalbiu pranešė, kad maisto vieta uždaryta“, – pasakojo Evelina.

„Ikea“ Korporatyvinių paslaugų vadovė Baltijos šalims Renata Dantė portalui lrytas.lt patvirtino, kad pirmąją dienos pusę kasos aparatai išties buvo sutrikę.

„Dėl techninių atnaujinimo darbų, susijusių su kasos aparatų sistema, atsiskaitymas vyko itin lėtai, o kasos Švediškame restorane neveikė.

Visi pirkėjai, negalėję atsiskaityti už maistą, buvo vaišinami nemokamai.

Šiuo metu techninė problema jau išspręsta, parduotuvės kasos grįžta į normalų darbo ritmą. Švediško restorano kasos dar tvarkomos.

Nuoširdžiai atsiprašome pirkėjų už nepatogumus. Imamės visų veiksmų, kad kiek įmanoma greičiau vėl galėtumėme aptarnauti pirkėjus jiems patogiausiu būdu ir tempu“, – komentavo R.Dantė.

Apie 14.45 val. R.Dantė informavo, jog visos kasos jau veikia.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.